کد خبر 1369052
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: تعجب نمی کنید که چرا در ماه های آغازین فتنه ۸۸، ناگهان در روز قدس، شعار "نه غزه نه لبنان" از آشوبگران شنیده شد؟ ادعای "تقلب در انتخابات" کجا و شعار دادن به نفع رژیم اشغالگر صهیونیست کجا؟! معلوم شد پشت آن بهانه جویی، نقشه دیگری هست و سرِ رشته به بانیان اشغال قدس بر می گردد.

حکایت ملت ما با صهیونیسم بین الملل، فراتر از پدر کشتگی است. آن روز ها، ۳۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و ۶۱ سال از  تاسیس رژیم جعلی اسرائیل می گذشت.

از نگاه صهیونیسم بین الملل، اگر انقلاب اسلامی پدید نیامده بود، نه تنها رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین اشغالی مسقر شده بود، بلکه می  توانست نقشه سرطانی "از نیل تا فرات" را عملی کند و از مصر و لبنان گرفته، تا اردن و سوریه و عراق را هم به تسخیر در آورد.

اما رژیم اشغالگر حالا در اثر الهام بخشی  انقلاب اسلامی، با ملت روحیه گرفته فلسطین دست به گریبان بود. اسرائیل ظرف دو سال، دو شکست سهمگین را در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ میلادی، از مقاومت غزه و حزب الله لبنان به جان خرید.  پیش از آن هم مجبور به فرار خفت بار از جنوب لبنان، پس از دو دهه اشغالگری شده بود.

صهیونیست ها همه این مصیبت ها را از چشم انقلاب اسلامی می بینند. حقیقت این است که آنها در موقعیت ظلم و تجاوز ایستاده اند و ستمگر متجاوز، دیر یا زود به زمین می خورد.

صهیونیست ها و شبکه مزدوران آنها، در کنار آمریکا و انگلیس، یکی از ارکان غارت منابع ایران در دوران رژیم پهلوی بودند و توانستند عوامل خود را در بسیاری از مناصب ارشد  سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی بگمارند.

از سوی دیگر، "موساد" یکی از سرویس های خارجی بود که در راه اندازی سرویس امنیتی مخوفی به نام "ساواک" در ایران نقش آفرینی کرد و شیوه های وحشیانه جنایت و بازجویی از مبارزان را به ماموران ساواک آموزش داد.

بنابراین طبیعی بود مبارزه با رژیم صهیونیستی، از همان دهه چهل شمسی، به یکی از ارکان انقلاب ایران تبدیل شود. ملت ایران چه از موضع منافع غارت شده ملی و حق حاکمیت سلب شده توسط، چه از منظر نگرش اسلامی، و چه از موضع نگرش قانونی و انسانی، حق داشت  از رژیم اشغالگر صهیونیست بیزاری باشد.

فراتر از اینها، مسجد الاقصی، نقطه کانونی نبرد آخر الزمانی با شیطان و لشگریان اوست. می شد معراج، مستقیما از مسجد الحرام اتفاقا بیفتد و پیامبر اعظم (ص) از همان جا به ملکوت الهی عروج کند.

اما مشیت الهی بر این بود که آن حضرت، به مسجد الاقصی برود و عروج به سمت عرش الهی، از بیت المقدس آغاز شود. "سبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیر".

این رمزی است میان خداوند و بندگان صالح آخر الزمانی او. زعمای یهود، مانند خود شیطان، آگاه ترین و لجوج ترین دشمنان احکام الهی هستند و مهم ترین نبرد موعود آخر الزمان (عج) هم با همین دشمنان دسیسه گر خواهد بود. مقدمات این نبرد، سالهاست آغاز شده است.

در اهمیت فوق العاده کار امام خمینی (ره) همین بس، که "روز جهانی قدس" را بنیان گذاشت و آن را مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (ماه صبر و استقامت) اعلام کرد.

... دیروز که پس از دو سال وقفه، راهپیمایی روز قدس در تهران و دیگر شهر های ایران اسلامی برگزار می شد، گستردگی جمعیت و نشاط راهپیمایان روزه دار، پیروزی های قریب الوقوع در برابر صهیونیسم جهانی را بشارت می داد. این روزها، فلسطین هم آن فلسطین توسری خور و منفعل نیست.

"الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی یُؤْمِنُ الْخَائِفِینَ، وَ یُنَجِّی الصَّالِحِینَ، وَ یَرْفَعُ الْمُسْتَضْعَفِینَ، وَ یَضَعُ الْمُسْتَکْبِرِینَ، وَ یُهْلِکُ مُلُوکا وَ یَسْتَخْلِفُ آخَرِینَ".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    5 1
    محمد ایمانی باسوادو باسوادو ایضا متعهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس