کد خبر 1368848
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
شدیدترین موج عملیاتی علیه صهیونیست‌ها؛ 15 کشته طی40 روز اخیر

یک کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی با اعتراف به آغاز شدیدترین موج عملیاتی فلسطینی‌ها علیه این رژیم، از کشته شدن ۱۵ صهیونیست طی تنها ۴۰ روز اخیر، خبر داد.

به گزارش مشرق، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که طی تنها ۴۰ روز اخیر، ۱۵ صهیونیست در مجموعه عملیات‌های فلسطینی کشته شده‌اند و ده‌ها نفر زخمی شده‌اند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این آمار تلفات صهیونیست‌ها طی تنها ۴۰ روز اخیر، اعتراف کرد که طی چند سال اخیر، این امر، شدیدترین موج عملیات‌های فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها به شمار می‌آید.

این اعتراف صهیونیست‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که بامداد امروز، ارتش رژیم موقت صهیونیستی  از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «ارئیل» در شمال کرانه باختری خبر داد و اعلام کرد که در این تیراندازی یک نگهبان امنیتی شهرک ارئیل با شلیک دو فلسطینی مسلح کشته شد.

اوایل فروردین‌ماه گذشته، «یدیعوت آحرونوت» با اشاره به آغاز شدیدترین موج عملیات فلسطینی‌ها نوشت که احساس امنیت اسرائیلی‌ها به پایین‌تر سطح از زمان عملیات السور الواقی (دیوار بازدارنده) در سال ۲۰۰۲ رسیده است».

هاآرتص» نیز در این رابطه ضمن توصیف رشته عملیات مقاومتی اخیر در اراضی اشغالی به عنوان «رویدادی استراتژیک» نوشته بود که کابینه رژیم صهیونیستی انتظار چنین عملیات‌های مقاومتی را نداشت. 

این در حالی است که پس از چهار عملیات ویژه مقاومت فلسطین در طول تنها ۱۸ روز در فروردین‌ماه گذشته که جان ۱۴ صهیونیست را گرفت و چندین زخمی بر جای گذاشت، هراس شدیدی از آغاز موج شدید عملیاتی علیه صهیونیست‌ها در تل‌آویو ایجاد شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    3 0
    به به ایولا :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس