برنج نمایه

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان تعاون روستایی، سید جواد ساداتی نژاد درباره قیمت برنج اظهار کرد: برنج خارجی در همه کشور به نرخ مصوب در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید:

قیمت برنج تایلندی با افزایش تقاضای ایران و عراق بالا رفت

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اما با توجه به اینکه امسال ۳۰ درصد خشکسالی داشتیم برنج ایرانی با کمبود عرضه مواجه شده است، بنابراین هر جا که عرضه کم شود و تقاضا افزایش یابد قیمت بالا می‌رود.

وی تصریح کرد: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود اما برخی از فروشگاه‌ها بالاتر از این رقم اقدام به عرضه برنج می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    با توجه به قیمت برنج پاکستانی و تایلندی که زیر 40 هزار تومان است برنج ایرانی نمیتواند قیمتی بیش از کیلوئی 40 هزار تومان باشد. احتمالا شالیکارها دیده اند که همولایتی های انها خانه های لاکچری در وسط جنگل احداث کرده اند و ثروت نجومی به هم زده اند انها هم دچار توهم شده و میخواهند با گران کردن قیمت برنج صاحب خانه های انچنانی بشوند انهم از جیب مردم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس