پرسپولیس فقط باید ببرد و منتظر توقف استقلال باشد/ من بازی می‌کردم مفیدتر از تمیروف بودم

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از مهاجم ازبک این تیم پرداخت و گفت او راه گل زدن را بلد نیست.

به گزارش مشرق، جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگویی درباره وضعیت پرسپولیس و شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی گفت: هواداران خیلی امیدوار بودند که پرسپولیس ششمین قهرمانی پیاپی را هم کسب کند، ولی حالا کار این تیم خیلی سخت شده است و در واقع سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس نیست. ‌پرسپولیس فقط باید ببرد و منتظر توقف استقلال باشد، در این بین گرفتن سه امتیاز بازی با پیکان هم مهم است. اگر استقلال به سپاهان ببازد یا مساوی کند و پرسپولیس هم پیکان را ببرد، آن وقت امیدها برای قهرمانی پرسپولیس بیشتر می‌شود، هر چند که سرنوشت قهرمانی دست استقلال است.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به انتقادهای صورت گرفته از خریدهای این تیم، تصریح کرد: اکثر این انتقادها درست است، چون خریدهای پرسپولیس در این فصل نتوانستند به تیم کمک کنند. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید از هر لحاظ درجه یک و توانمند باشد نه اینکه تازه بخواهد در این تیم فوتبال یاد بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: شما می‌بینید که استقلال مهاجمی مثل یامگا جذب می‌کند و این بازیکن ۱۰ گل برای تیمش می‌زند، ولی پرسپولیس مهاجمی را جذب کرده که انگار گل زدن بلد نیست. من با این سن و سال اگر به جای تمیروف در خط حمله بازی می‌کردم گل می‌زدم و مفیدتر از او بودم! کار مهاجم گل زدن است ولی شما می‌بینید که تمیروف هیچ باری از روی دوش پرسپولیس برنداشته و حتی یک گل هم نزده است. دیگر بازیکنان خارجی این تیم هم کاری انجام نداده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    5 2
    تمیروف میگن تو تمرینای لنگم گل نمیزنه خخخخخخخخخخخ
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 3
      نه این که باریکن ازبک کیسه گل میرنه
  • رضا IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    3 0
    بهتره آقای شاه محمدی هم مثل بقیه پرسپولیسی ها منتظر برگشت بابا مسعودشون باشه! و الا توی میدان که عمرا دیگه نتوانید قهرمان بشید. دوباره مثل 50 سال قبل از دوره بابامسعودشون باید برای بقا در لیگ تلاش کنند.
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 1
      iهمین الان هم از پیروزی حمایت میشه. فقط یک مقدار تخریبها بر علیه استقلال کمتر شده ولی مشکل داوری همچنان پا بر جا ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس