به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی فیلمی از مصاحبه با نورالدین شیرین، رئیس تلویزیون قدس ترکیه را منتشر کرد.

"روز قدس روز مبارزه با ایادی استکبار است، روزی که همه ملت های آزاد اندیش دنیا همصدا با هم ندای مقابله با ظلم و ستم می‌دهند."

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    زمان موشک های ایران تا هر شهری در خاورمیانه ۷ دقیقه است حتی خلبانهای دشمن فرصت نمیکنند جوراب هایشان را بپوشند که موشکهای ایران با سرعت بیش از 7برابرسرعت صوت مانند پرندگان ابابیل بر سر دشمنان ایران فرو می آید. و سپس نوبت نیروی زمینی روی ‌زمین میرسد که از اقیانوس هند تا مدیترانه فقط ایران است که نیروی کف‌میدان دارد.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    1 0
    درود سیاوشانِ ایران زمین بر سردار فاتح، ژنرال سلیمانی‌ کبیر که کشور داعش را فتح کرد و اداره آن را یه مردم خودشان داد.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    ای اردوغان و بین سلمان که خیلی دنبال نژاد هستند میخواهید بدانید نژادم‌ چیست؟ تبارم چیست؟ من فرزند علی ع هستم پس قبل از اینکه به من بگویی ترک یا فارس این را بدان که نام من «باباعلی» است زیرا بابا و پدر من علی ع است. (انا و علی ابوا هذه الامه)
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    تمام کفر، با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار کفار را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه و صعودی در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    سیمرغ ایران بر روی‌ کوهی از ثروت، افتخار، فرهنگ، تمدن، طلا و شَرَف در خواب آسوده بود. که ناگهان خمینی کبیر سیمرغ را صدا زد، پس سیمرغ باستانی بال گشود، به ندای خمینی لبیک گفت و در خدمتِ (شاهِ جهان، مهدی فاطمه) آمد تا سلحشوری باشد تحت فرمانِ فرزند علی ع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس