کد خبر 1368035
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
جشن و شادمانی مردم مازندران از صعود تیم نساجی

مردم ورزش دوست مناطق مختلف مازندران از جمله قائمشهر پس از برد تیم نساجی و قهرمانی در فینال جام حذفی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا به جشن و شادمانی پرداختند.

به گزارش مشرق، پس از برد یک بر صفر نساجی مازندران برابر تیم آلومینیوم اراک مردم شهرهای مختلف مازندران با حضور در خیابان‌ها قهرمانی تیم نساجی را جشن گرفتند.

مردم مناطق مختلف استان از جمله قائمشهر با حضور در خیابان‌ها و به راه انداختن کارناوال‌های شهری، قهرمانی تیم نساجی مازندران را در این رقابت‌ها جشن گرفتند.

تیم نساجی مازندران چهارشنبه شب برابر تیم آلومینویم اراک در ورزشگاه آزادی تهران به پیروزی دست یافت و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

نساجی مازندران رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را از مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها روز ۲۸ آذرماه سال ۱۴۰۰ در مشهد با پیروزی یک بر صفر برابر تیم آرمان گهر شروع کرد وبا صعود به مرحله یک هشتم ادامه داد. شاگردان ساکت الهامی درتیم نساجی مازندران در این مرحله نیز در مشهد میزبان تیم مدعی و قدرتمند گل‌گهر سیرجان بود وبا پیروزی شیرین ۳ بر یک برابر شاگردان امیر قلعه نوعی، نخستین بار از این مرحله به یک چهارم نهایی صعود کرد.

نساجی چی ها در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریف تیم استقلال تهران شدند و در حالی که کمتر هواداری شانس پیروزی را به تیم نساجی و صعود آسان را برای شاگردان آماده فرهاد مجیدی متصور بودند، در روز ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی تهران مقابل بیش از ۲۰ هزار هوادار برابر این تیم قرار گرفت وبا نمایش امیدوارکننده در وقت‌های قانونی درنهایت در ضیافت پنالتی‌ها موفق به شکست صدرنشین لیگ برتر از گردونه جام حذفی فوتبال کشور شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس