کد خبر 1367837
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد: گرشاسبی و نکونام مورد حمایت من هستند/مذاکره‌ای با گل‌محمدی نداشتیم

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام برای فصل بعد هم با ما قرارداد دارد، او مورد حمایت است و پیش بینی می کنم 3 سال آینده هم در کنار تیم خواهد بود.

به گزارش مشرق، اسماعیل گودرزی، در خصوص صعود مقتدرانه فولاد خوزستان بهمرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خداراشکر صعود خوبی بود و بدون باخت راهی مرحله بعد شدیم. حریفان ما در کشورهای خودشان بهترین تیم هستند. از نتایج به دست آمده راضی و خیلی خوشحال هستیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: ما برای صعود امیدواری داشتیم و تیم‌های دیگر را هم رصد کرده بودیم. پیشی بینی این را داشتیم تیم به مرحله بعد برود که خداراشکر با اقتدار این اتفاق افتاد. هرچند می‌توانستیم امتیازات بیشتری هم بگیریم. به عنوان مثال چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت مقابل شباب الاهلی می‌توانستیم برنده باشیم اما همانطور که خود سرمربی تیم هم اعلام کرد به خاطر اشتباهات فردی این اتفاق نیفتاد. در کل به شخصه از عملکرد تیم و کادرفنی راضی هستم. انتظار این را داشتم چنین نتیجه‌ای بگیرند.

وی در مورد اینکه آیا شارژ مالی به خاطر نتایج کسب شده صورت گرفته، عنوان کرد: بله، برای هر بازی تیم پاداشی را در نظر گرفتیم و در کنار آن صعود هم پاداش دیگری خواهد داشت اما این مسائل را رسانه‌ای نمی‌کنیم. هرچند از این پاداش‌های 300میلیونی نداریم اما به هرحال تیم از نظر مالی تقویت شده، این تیم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان است و برایش هزینه می‌شود. مجموعه فولاد خوزستان و مدیران آن، به خاطر مردم استان خوزستان از این تیم حمایت می‌شود.

گودرزی در مورد اینکه نکونام در نشست خبری پس از بازی شب گذشته اعلام کرد اگر باشم برنامه‌هایی برای تیم دارم و این نگرانی به وجود آمده که شاید همکاری با او در انتهای فصل جاری فوتبال کشور قطع شود، گفت: جواد نکونام برای فصل بعد هم با ما قرارداد دارد. او مورد حمایت ما است. پیش بینی من این است که سه سال آینده هم در کنار تیم خواهد بود. اگر خبری در جایی منتشر شده آن را تکذیب می‌کنم. هفته گذشته با حمیدرضا گرشاسبی و نکونام صحبت کردم و جلسه داشتیم. هم گرشاسبی، هم نکونام و کادرش به کار خودشان ادامه می‌دهند.

وی در مورد تقویت تیم با بازیکنان خارجی و حرفه‌ای مانند تیم‌هایی که حریف فولاد در این مسابقات بودند، اظهار داشت: فصل جاری که به هرحال با همین تیم به پایان می‌رسد اما برای ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا این تیم حتما تقویت خواهد شد. حتما برای جذب بازیکن خارجی برنامه داریم. نه تنها ما بلکه همه دوست دارند تیم تقویت شود چون بالاخره نماینده ایران است. وقتی پرسپولیس و استقلال از مسابقات کنار گذاشته شدند من ناراحت شدم. قیمت گذاری استقلال برای سازمان خصوصی سازی را من انجام دادم چون کارم این است.

گودرزی گفت: سپاهان حذف شد به عنوان یک ایرانی ناراحت شدم. فولاد خوزستان در وهله اول نماینده ایران است و ما از آن حمایت می کنیم که در مرحله بعد هم نتیجه خوبی بگیرد و صعود کند. مطمئن باشید برنامه داریم که پس از پایان فصل تیم را تقویت کنیم.

عضو هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان در مورد شایعاتی که اخیرا پیرامون مذاکره با برخی مربیان مطرح شده، گفت: نه با کسی مذاکره کردیم و نه وارد مذاکره می‌شویم. طی روزهای اخیر خبری در برخی رسانه‌ها دیدم که درست نبود و باعث شد دو شب اذیت شوم. خبری بود که ما با یحیی گل‌محمدی مذاکره کردیم. اما اصلا چنین چیزی نیست.

وی تصریح کرد: این تیم، کادرفنی، جواد نکونام و حمیدرضا گرشاسبی مورد حمایت من هستند. هفته گذاشته مذاکرات را نهایی کردم و این افراد به کارشان ادامه می‌دهند. گزینه اول و آخر ما نکونام است مگر اینکه خودش نخواهد و تصمیم داشته باشد به جای بهتر برود. به عنوان مثال اگر بخواهد به اسپانیا برود حتما از او حمایت می‌کنیم و حرفی هم نداریم. اما هم خودش تمایل به ادامه همکاری دارد و هم ما تمایل داریم. وظیفه من این است که به تیم آرامش بدهم. مسئولیت مستطیل سبز هم برعهده گرشاسبی و کادرفنی است. تلاش می‌کنم که در این حوزه موفق باشم و الان هم پیگیر امور هستم. این تیم قطعا مورد حمایت ما است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس