کد خبر 1367759
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
مربی ایتالیایی به شایعات پایان داد/ بازگشت «پین» به ایران

«گابریل پین» مربی ایتالیایی استقلال امروز (چهارشنبه) در حالی به ایران بازگشت که به خاطر مشکل روادید، حدود دو ساعت در فرودگاه معطل شد.

به گزارش مشرق، پس از شکست استقلال در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی برابر نساجی، بنا به تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها تمرینات این تیم به مدت ۵ روز تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی در دور جدید تمرینات شرکت کنند.

بر این اساس «گابریل پین» مربی آبی‌ها در تعطیلی تمرینات استقلال برای دیدار با خانواده، به ایتالیا سفر کرد و قصد داشت در شروع دور جدید تمرینات به جمع آبی پوشان اضافه شود اما برای بازگشت به ایران با مشکلاتی مواجه شد.

تست کرونا این مربی برای بازگشت به ایران مثبت اعلام شده و بازگشت او به تاخیر افتاد و او با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، امروز به تهران بازگشت.

بازگشت پین به ایران با مشکلاتی همراه شد، چراکه برگه روادید وی مشکل جزئی داشت و به همین دلیل حدود دو ساعت در فرودگاه معطل شد.

این بازگشت در شرایطی رخ داد که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد پین شنیده می‌شد اما او با حضور در تهران به تمامی این حرف و حدیث‌ها پایان داد.

پین که فقط یک قسط از قراردادش باقی مانده است ظرف ۴۸ ساعت آینده پس از دیدار با مدیران استقلال مطالبات خود را دریافت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    خداروشکر با اومدنش مشگلات مملکت حل میشه. تمام دغدغه مردم ورود این یارو هست. بیاد ارز مملکت رو ببره. من فوتبالی نیستم اما دلم میسوزه تیمها الکی از خارج آدم میارن و در نهایت میلیاردها تومن از بیت المال بهشون میدن.
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 1
      پین کد تو کمپ ترک پودر بود یه مدت. فرناز این بدبختم پودری کرد
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 1
      از نگرانی در اومدیم. خیال کردیم که فرناز تورو هم مثل پیشکسوت های الاستقلال اوت کرده
    • ابراهیم IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      دوست عزیز لطفاً دایره تفکرتون رو وسعت بدین! فوتبال منبع درآمد و محل سرمایه گذاریه! یه مربی در صورتی که کاربلد باشه و درست مدیریت بشه میتونه چند ده برابر مبلغی که بهش داده میشه ارزآوری داشته باشه. شما شاید فوتبالی نباشی ولی ما متاسفانه هستیم و باید خدمتتون عرض کنیم این بنده خدا تاثیرش رو گذاشته و به اندازه کافی به درد خورده. رابرت کیوساکی میگه به آدم متخصص پول میدی در اصل سرمایه گذاری کردی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس