کد خبر 1367653
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏صدام برای تحقیر خلبانان ارتش ایران در تلوزیون عراق گفت به هر جوجه کلاغ ایرانی که بتونه به ۵۰مایلی نیروگاه بصره نزدیک بشه حقوق یک‌سال نیروی هوایی عراق را جایزه میدم فقط ۱۵۰دقیقه بعد شهید عباس دوران، شهید علیرضا یاسینی مرحوم کیومرث حیدریان نیروگاه بصره ر شخم زدن 

روحشان شاد...

وقتی خلبانان ایرانی صدام را تحقیر کردند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احسان IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    60 0
    روحشان شاد دلاوران بی ادعا مایه ی افتخار و سربلندی همه ما هستند
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      6 1
      شعار انحلال ارتش را فرقه رجوی میداد تا با خلا صورت گرفته میلیشای خودش را جایگزین ارتش کند. همان که بعدا به کمک صدام در عراق کرد. غرضی بدون حکم قضایی چند افسر را در صبحگاه اعدام کرد. حالا هم یکی از فئودالهای بزرگ منتظر صدارت ریاست جمهوریست !
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      11 0
      شعار انحلال ارتش غیر از منافقین خواسته بعضی دیگر هم بود، معروفترین آنها با فیلم و سند، شیخ حسن روحانی بود.
    • ایرانی GB ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      5 0
      جوجه کلاغی بنام صدام همون حرفها رو زد که سر آخر گردن به هوا شد و لنگ هاش تو هوا آویزان شد ...
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    18 0
    افتخار ایرانید تا ابد
    • حمید IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      4 0
      آفرین بر این دلیران شهید و غیرت آن ها.و وظیفۀ همۀ ما است که یاد این عزیزان را زنده نگه داریم.
  • ش. AE ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    10 0
    مدیون تک تک این عزیزان و شهدا هستیم خداوند با سیدالشهدا محشورشان کند
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    8 0
    روحشان شاد إن شاءالله مورد رحمت اللهی و شفاعت اهل بیت علیهم السلام قرار گیرند و با ایشان محشور شوند
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    10 0
    روحشان شاد و نامشان جاوید
  • جاسم حلفی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 1
    درود خدا بر همه شهیدانی که خون پاک خود برای حفظ اسلام عزیز و دفاع از کشور عزیزمان اهدا کردند و درود بر همه ایثارگرانی که در این راه قدم برداشته و برمیدارند اما لطفا فیلم و مدرک قابل استناد برای این موارد ارائه نمایید 1- ‏صدام برای تحقیر خلبانان ارتش ایران در تلوزیون عراق گفت به هر جوجه کلاغ ایرانی که بتونه به ۵۰مایلی نیروگاه بصره نزدیک بشه حقوق یک‌سال نیروی هوایی عراق را جایزه میدم 2- صدام گفت اگر ایرانی ها خرمشهر از ما بگیرند من کلید بصره را به آنها خواهم داد 3- صدام جلو دوربین ها موافقت نامه الجزایر را پاره کرد ( نه ملغی کرد بلکه موافقت نامه را پاره کره کرد) 4- صدام به من میگه گربه نره (سخن آقای مرحوم منتظری ) لطفا فیلم این موارد را پخش کنید یا مدارک قابل استناد ارائه نمایید همانطور که مقام معظم رهبری در خصوص احتمال اسارت صدام ملعون در فتح المبین بصورت مستند سخن فرمودند.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    6 0
    لعنت به صدام و بعث و عراقیون قاتل شهدای ما
  • نور IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    6 0
    روحشون شاد غيرتشون مستدام
  • رضا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    6 0
    روحتان شاد. شما باعث افتخار این سرزمین تا ابد هستید
  • حاجی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 6
    بله شما درست میگی چون بعد از شخم زدن ما یه گروه بودیم بردنمون برای تماشای شخم ها دیدیم بعداز شخم دارن گندم میکارن نه به این حرفهاتون نه به اون که می گین اگه مدافعین حرم نبودن الان داعش تهران بود
  • GB ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 4
    بعدکه شخم زدند توش گندم کاشتید یا پنبه دانه ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    خلبان کیومرث حیدریان زنده هست .ایشان زنده و سرحال و یر زنده هستند
  • مسعود IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    سرتیپ خلبان کیومرث حیدریان زنده هستند
  • رضا IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 0
    روحشان شاد مردان بزرگ و تاریخ ساز ایران فدای اسلام مردم و کشور شدند وطن پرستان و مردان با ایمان به مفهوم واقعی
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    1 0
    ناموس آذری و فارس انقدر بی ارزش نیست که انتقام آن را فراموش کنیم. روزی در کاخ های انکارا بالای سر شما پانترکهای نژادپرست خواهیم آمد و مجازات خواهید شد.
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    ای علیف میخواهی بدانی نژادم‌چیست؟ تبارم چیست؟ من فرزند علی ع هستم پس قبل از اینکه به من بگویی ترک یا فارس این را بدان که نام من «باباعلی» است زیرا بابا و پدر من علی ع است. (انا و علی ابوا هذه الامه)
  • ارش IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    صدام قبل جنگ هم رجز میخوند و توییت میزد من فردا تهران فتح میکنم تو همون ابادان موند و نتونست به یک قدمی شهر برسه .در طول جنگ فقط خرمشهر 570 روز دستشون بود و ولی بصره حدود 8 سال دست ما بود اینو بگه صدام .اون زمان یکسره پست و کامنت جعلی میزاشت من تا کجا پیش رفتم .چون تویتر و فیس بوک و کلا اینترنت امریکایی هست خبرها را داغ همه جا منتشر میکردند ولی ما با شکست دادن انها در جبهه و انتشار تصاویر و فیلم ها تو همون تویتر صدام به دنیا اعلام میکردیم دروغ میگه .
    • سینا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      دیگه چی توهم زدی اول اینترنت دهه 90 و توییتر 2006 و جنگ 1980 بوده .دوم بصره دست ایران نبوده طی عملیات والفجر 10 که در 25/12/1366 آغاز شده بود، شهرهای حلبچه، خرمال، دوجیله (سیروان)، بیاره و طویله را به تصرف خود درآورند. شهر ماؤوت عراق نیز در تیر 1366 در عملیات نصر 4 به تصرف نیروهای ایرانی درآمد. صدام با سلاح شیمیایی انها را پس گرفت .نیروی هوایی ایران با اشتن فانتوم به عراق برتری داشت اگر خریدهای ایران تکمیل میبود و اف 16 و اف 15 میداشت خیلی برتری میداشت .بعد ایرانیان با دست خالی خرمشهر 34 روز و نزاشتند ابادان دست عراق بیفته .نیروی دریایی ایران برتری داشت .ولی زمینی عراق برتری داشت .عراق تمام کشورهای تولید کننده سلاح بهش سلاح میدادند ایران مجبور بود از بازار سیاه تهیه کند .عراق دارای موشک بود ایران فاقد ان ولی با این همه نتونست به هدفش حتی تصرف یک شهر ایران برسه .الان درسته در سال 2022 ما از نظر پهپاد و نیروی زمینی و دریایی و موشک و زمینی بهش برتری داریم که اگه توان الان در 1980 میداشتیم همون ساعات اول بغداد دست ما بود من به اون دوران مقایسه کردم نه الان .ولی همانها انقدر شرف داشتند که تو 8 سال ما را سرپا نگه داشتند با دست خالی یک چیزی مثل فلسطین و اسرائیل که هنوز که هنوزه سنگ بر اسلحه برتری داره چون ببین شاید بتونی سرزمینی اشغال کنی ولی هرگز بر دلها نمیتونی حکومت کنی .عراق با فرض اشغال ایران بازم شکست میخورد چون نمیتونست بر مردم حکومت کند .مردم ما یک چیزی دارند نسبت به خاک خود بسیار غیرت داشته و از جان خود میگذرند نمیزارن تصرف بشه البته خیلی ها همینطور هستند در جهان مردم لبنان یا فلسطین یا اوکراینولی مرم ما بهترند حالا چون ایرانی هستم میگم نمیدونم بحرحال مردم هر کشوری خاکشو دوست داره مگه به زور تصرف کرده که بحث اون میشه اسرائیلی ها و تصرف عراق توسط امریکا که سربازان انها نسبت به انجا غیرتی ندارند .الان اسرائیلی ها هم بحث جنگ که میشه فرار ترجیح میدند چون اولا وطنی دارند که بگیم اره نسبیت بهش ارق ملی دارند نمیدونم متوجه میشین بحث من کلی هست .حتی یک حیوان نمیخواد لانه اش تصرف بشه ادما که جدا هستند .در حالی که من خودم از جنگ خونریزی متنفرم در هر کجای عالم باشه مهم نیست ولی وطنم را دوست دارم طبیعی هست همه همینطور هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس