صدرنشینی شاگردان نکونام در پایان مرحله گروهی؛ فولاد شکست‌ناپذیر باقی ماند

تیم فوتبال فولاد خوزستان با تساوی در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر شباب الاهلی امارات، به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد خوزستان بامداد چهارشنبه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲، مقابل شباب الاهلی امارات قرار گرفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فولادی‌ها که پیش از این صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده بودند، قصد داشتند تا با یک نتیجه خوب برابر شباب الاهلی به عنوان تیم صدرنشین گروه C به دور حذفی صعود کنند.  

جواد نکونام در این دیدار از شهاب گردان، مهدی شیری، ساسان انصاری، سینا شاه‌عباسی، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک، لوسیانو پریرا، عارف آقاسی و وحید حیدریه به عنوان ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد. 

در نیمه نخست تیم شباب الاهلی تلاش بیشتری برای باز کردن دروازه حریف خود داشت اما دفاع بی نقص فولاد باعث شد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم فولاد توانست بهتر بازی کند و حملات خوبی روی دروازه نماینده امارات داشته باشد.

این تلاش‌ها در نهایت در دقیقه ۷۰ جواب داد و خطای مدافع الاهلی روی بازیکن فولاد باعث شد تا نماینده فوتبال کشورمان به یک ضربه پنالتی دست پیدا کند. 

پریرا کاپیتان با تجربه فولاد نیز توانست با یک ضربه بسیار خوب دروازه حریف را باز کند تا فولاد یک بر صفر از الاهلی پیش بیفتد. 

در ادامه تیم شباب الاهلی در دقیقه ۸۲ موفق شد با استفاده از اشتباه مدافع فولاد، توسط یحیی الغسانی به گل تساوی برسد. در پایان نیز این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

فولاد با این تساوی ۱۲ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه خود به دور بعدی راه پیدا کرد. الاهلی نیز با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. 

احمد نوراللهی و مهدی قایدی دو بازیکن ایرانی الاهلی در این بازی نیز همانند بازی‌های گذشته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در لیست تیمشان حضور نداشتند.  

در دیگر دیدار همزمان این گروه نیز تیم آخال ترکمنستان موفق شد با نتیجه چهار بر دو الغرافه قطر را شکست دهد. آندره‌آ استراماچونی هدایت تیم الغرافه را بر عهده دارد. او در این مسابقات یک بار دیگر مقابل الاهلی تن به شکست هشت بر دو داده بود. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    4 0
    تمرین تمرین تمرین حد اقل تو ابرمون بخر
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    3 0
    ماشا الله فولاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس