حال و هوای شب قدر در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

با وجود تاکید مقام معظم رهبری به بحث افزایش جمعیت و فرزندآوری، هیأت یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بابل، با معرفی کتاب «+۳»تلاش خود را برای توجه به این مهم، مصروف داشته است.

به گزارش مشرق، مراسم با شکوه احیاء لیالی قدر به همت هیات یافاطمه الزهرا(س)، در مصلی بزرگ شهرستان بابل برگزار شد.

با فرا رسیدن لیالی پرفیض قدر، مراسم احیای این هیئت از ساعت ۲۲ با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا در محل مصلی بزرگ بابل آغاز شد؛ و با حضور چشمگیر و استقبال کم نظیر مشتاقان شب زنده دار و محبان امیرالمومنین (ع) پذیرای جمعیت ۲۵ هزار نفری از مردم بوده است. ضمن آنکه با وجود بیماری کرونا، بستر پخش زنده اینترنتی را نیز برای مشتاقانی که توان شرکت در مراسم را ندارند، فراهم کرده است.

سرآغاز این مراسم با کرسی تلاوت قرآن کریم و قرائت دعای جوشن کبیر توسط قاریان برجسته کشوری و در ادامه با سخنرانی حجت‌الاسلام سرلک همراه شد. روضه خوانی و توسل به بارگاه ملکوتی اهل بیت(ع) و انجام فریضه قرآن به سر توسط حاج محمدرضا بذری و کربلایی جبار بذری  صورت گرفت.

با وجود تاکید مقام معظم رهبری به بحث افزایش جمعیت و فرزندآوری، هیأت یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بابل، با معرفی کتاب «+۳» در مراسم و برپایی غرفه کتاب و غرفه نوجوان فاطمی (دعوت به مشارکت نوجوانان در خادمی هیأت) ، تلاش خود را برای توجه به این مهم، مصروف داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    4 1
    بزودی همشون باهم رو تخت بیماران کرونایی
    • محمد IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      1 2
      راست میگی الان دوساله که کروناهست کل خانواده ام که تواین مراسم شرکت داشتن کروناگرفتن ومردن نسل ماازبین رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس