روابط تهران - ایروان همواره دوستانه و بر پایه سیاست همسایگی بوده است

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و ارمنستان همواره از روابطی دوستانه بر پایه حسن همجواری و همسایگی برخوردار بوده‌اند،گفت:ظرفیت‌های متنوعی برای ارتقای سطح روابط دوستانه و دیرینه تهران و ایروان وجود دارد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «آرسن اواکیان» سفیر جدید جمهوری ارمنستان در کشورمان با اشاره به سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با هرگونه تجاوزگری افزود: آنچه امروز ایران را در میان کشورهای دیگر دنیا شاخص کرده، موضع اصولی ما در برابر تجاوزگری‌های آمریکا و کشورهای سلطه‌طلب بوده است.

دکتر رئیسی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره حامی حق حاکمیت ملی و احترام به تمامیت ارضی کشورها بوده و هست.

«آرسن اواکیان» سفیر جدید جمهوری ارمنستان نیز در این مراسم با بیان اینکه مقامات کشورش برای گسترش همه جانبه روابط با ایران عزم راسخ دارند، گفت: ارمنستان آماده است تا سطح روابط دو کشور به سطح روابط راهبردی ارتقا پیدا کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    12 4
    لطف کنید سفیر ایران در بادکوبه رو اخراج کنید.
  • ودود IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    5 4
    بیایید و جزئی از خاک مقدس ایران بشید تا توسط اراذل غارت نشدید
  • سید فروزان CH ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    5 11
    قرار داد راهبردی و حمایت ایران از ارمنستان بهترین گزینه در مقابل علی پف و اردوغار است جمهوری پوشالی باکو در حال تبدیل شدن به ایالت رژیم اشغالگر است  در شب قدر علی پف مجلس جشن و بزن و بکوب براه میاندازد با مهمانان رژیم اشغالگر و پان ترکهای دشمن ایران ، ارامنه همیشه دوست و متحد ما بوده‌اند و باید از آنها در مقابل علی پف و اردوغار حفاظت
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    8 2
    یاشاسین آزربایجان
  • شاهرخ TH ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 1
    جا دارد از سیاست وزین و عاقلانه کشور در مورد اذرباییجان و ارمنستان ، قدر دانی شود . تقویت اذری ها و جلوگیری از رشد پان ترکیسم ، امنیت اینده ایران است . انها بسیار خطرناک شده اند و احتمال هر رفتاری از انان وجود دارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس