اشغالگران نمی توانند برای سازشکاران امنیت به ارمغان آورند

نماینده گروه های مقاومت فلسطین در صنعا گفت: روز جهانی قدس روز یادآوری امت عربی و اسلامی است که مساله ای به نام فلسطین وجود دارد که نباید از آن تحت هر شرایطی غافل شد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، احمد برکه نماینده گروههای مقاومت فلسطین در صنعا در سخنانی در کنگره فلسطین گفت: ما در این نشست هستیم تا تاکید کنیم که فلسطین همچنان مساله اصلی امت اسلامی است. ما شاهد جلوه های فداکاری در محوطه های مسجدالاقصی و همه جای فلسطین هستیم.

وی با اشاره به اینکه هر اندازه رژیم صهیونیستی بر جنایاتش علیه ملت فلسطین بیافزاید به همان اندازه اراده ملت فلسطین قوی تر می شود، تاکید کرد: ملت ما در مقابله با اشغالگران به نیابت از امت اسلامی برای آزادی فلسطین از لوث اشغالگران، پیشاهنگ است.

برکه تاکید کرد: در فلسطین مردان آزاده به وظیفه خود در قبال قدس واقف هستند. اشغالگران تلاش مایوسانه ای کردند تا ملت ما را به کرنش وادار کنند و تلاش کردند که غزه به زانو درآید اما غزه دژ عزت ماند و دشمن شکست خورد.

وی از عادی سازی به عنوان خطری تهدید کننده نام برد و افزود: خطاب به حکام سازشکار می گوییم، آنکه در حمایت از خودش در برابر یک جوان شکست خورد و ۹ ساعت مقررات منع آمد و شد در تل آویو اعمال کرد، هرگز برای شما نمی تواند که امنیت را به ارمغان بیاورد. آمریکا که برخی به آن دلبسته اند شریک مستقیم اشغالگران در اقداماتش علیه ملت ماست.

برکه گفت: جنگ علیه فلسطینی ها در قدس با هدف بیرون راندن فلسطینی از قدس است تا آنرا به عنوان پایتخت رژیم جعلی خود قرار دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: روز جهانی قدس روز یادآوری امت عربی و اسلامی است که مساله ای به نام فلسطین وجود دارد که نباید از آن تحت هر شرایطی غافل شد.

وی در پایان گفت: از ملت عزیز یمن که در معرض تجاوز ظالمانه قرار دارد و از حمایت ملت فلسطین دست برنداشته است، تشکر می کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس