شناسایی ۱۰۷۷ بیمار جدید کرونایی/ ۲۱ نفر دیگر فوت شدند

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۱ بیمار کرونایی در کشور فوت شدند.

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۸۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۹۹۶ نفر رسید.

تا کنون ۶ میلیون ۹۶۹ هزار و ۴۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۰ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۲۴۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۲۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    2 4
    متاسفانه در مساجد بخصوص روستاها از مجالس اموات بوسیله افراد غیر متبحر در سرو غذا و توزیع استفاده می شود در بشقابهای روباز جلوی پمپاژ تنفسی جوانان و.. رولبیا و خرما و... زیرسقف می چرخد و سوای از کرونا که قطعا تشدید می شود بقیه امراض نیز به چرخش در آید - فرمانداران به مدیران امور بهداشت و درمان و پیشگیری دستورات لازم را بدهند افرادی که کارت بهداشت پخت و پز و توزیع غذای ..ندارند مجاز به بازی با سلامت مردم نشوند اضافه بر آن روی غذاهای در حال توزیع در راهروها و درون حمعیت را پوشش با نایلون سلفون بپوشانند وضع بهداشت پخت و پز و توزیع غذا در مساجد اسفبار است - دوستان مسحدی آبروی دیانت را حفظ کنید - ای کاش دوستان سیما از این وضعیت مستند تهیه کنند که فردا دیر است و بهانه به دست دشمن ندهند.
    • حیدر صالح IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 0
      غذا ناقل بیماری کوید ۱۹ نیست چون محیط اسیدی است
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 1
      احتمالا این بزرگوار خیلی تو مراسمات دینی نبوده و تنها از دور چیزهایی شنیده من خودم حدود ۲۵ سال در مساجد و هيئت های مختلف حضور داشتم و در احسانهای زیادی شرکت کرده ام همیشه بیشترین مسائل بهداشتی در این مجالس رعایت میشود بسیار بیشتر از بعضی جاها،،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس