کد خبر 1366918
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
لوازم خانگی نمایه

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سند راهبردی لوازم خانگی توسط وزارت صمت و دست اندرکاران این حوزه تدوین شده است که در ماه آینده ابلاغ می شود.

به گزارش مشرق، محمد مهدی برادران امروز در نشست خبری که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: ۷۳ هزار واحد صنعتی در کشور وجود دارد که این واحدها از وزارت صمت مجوز دارند، از این تعداد ۱۲ هزار واحد راکد است که طی سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ واحد از تعداد واحدهای راکد راه اندازی شد، در طول فعالیت دولت سیزدهم یک‌هزار و ۲۰۰ واحد فعال شده است.

وی با تأکید بر اینکه موضوع سرمایه در گردش دغدغه اصلی واحدهای تولیدی است، بیان داشت: آثار برخی تصمیمات غلط گذشته شاید تا دو سال در فرایندهای تولید و مصرف وجود خواهد داشت اما انچه مهم است باید فرایند ها را به سمت تولید ببریم.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت اظهار داشت: در سال‌های گذشته در کشور ما ضد تولید عمل شده است و حتی تولید و کاهش تولید داشته‌ایم البته با تغییرات در نظام بانکی در بانک‌های مختلف شاهد اصلاح فرآیندها هستیم و همکاری خوب با وزارت اقتصاد و مجموعه بانک مرکزی داریم.

برادران بیان داشت: در مور تأمین مالی زنجیره های تولید کار مشترکی بین وزارت صمت و وزارت اقتصاد انجام شده است.

وی از تدوین سند راهبردی لوازم خانگی خبر داد و گفت: این سند در ماه آینده ابلاغ می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • saeed IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    2 0
    خب بی انصاف ها، جاروبرقی پارس خزری که هفته ی پیش 4 میلیونو دویست هزار قیمت داشته الان شده پنج میلیون و صد...و به همین نسبت تمامیه محصولات با قیمت کمتر نیز افزایش قیمت داشتن...بعد این سند بیراهبریه شما پول میشه تو جیبه جوانان برای خرید جهیزیه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس