کد خبر 1366672
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
خداحافظی باورنکردنی ناپولی با جام در هفت دقیقه/ فیورنتینا به رتبه پنجم "نه" گفت

ناپولی حدفاصل دقایق ۸۰ تا ۸۷ سه گل از امپولی خورد تا با قبول شکست سه بر ۲ عملا امیدش را برای قهرمانی در سری آ از دست بدهد.

به گزارش مشرق، هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا با برگزاری سه دیدار در بعد از ظهر امروز (یکشنبه) پیگیری شد که در مهمترین مسابقه ناپولی در خانه امپولی باخت عجیبی را تجربه کرد.

شاگردان لوچانو اسپالتی با گل‌های دریز مرتنز و لورنزو اینسینیه در دقایق ۴۴ و ۵۳ از میزبان خود پیش افتادند اما پایان عجیبی برای این مسابقه در راه بود. امپولی سه بار در دقایق ۸۰، ۸۳ و ۸۷ موفق به گلزنی شد تا با یک کامبک باورنکردنی در هفت دقیقه، به یک برد دراماتیک برسد. لیام هندرسون و آندره‌آ پینامونتی(۲بار) گلزنان تیم آئورلیو آندره‌آتزولی بودند.

با این نتیجه ناپولی هفتمین باخت خود را تجربه کرد تا از یک بازی بیشتر نسبت به اینتر و میلان با ۶۷ امتیاز در فاصله پنج امتیازی با صدر قرار بگیرد و عملنا شانس برای رسیدن به اسکودتو تا حد زیادی از بین برود. امپولی هم با ثبت نهمین پیروزی ۳۷ امتیازی شد و رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داد.

فیورنتینا از ساعت ۱۵ به وقت تهران به مصاف تیم پایین‌جدولی سالرنیتانا رفت و با نتیجه ۲ بر یک به میزبان خود باخت تا فرصت رسیدن به رده پنجم را از دست بدهد. میلان جوریچ و فدریکو بوناتزولی در دقایق ۹ و ۷۹ برای میزبان گلزنی کردند و تک گل ویولا به وسیله ریکاردو ساپونارا در دقیقه ۶۴ زده شد. با این نتیجه سالرنیتانا موفق شد ۲۵ امتیازی شود و به رده هجدهم برسد و فاصله‌اش با منطقه امن جدول را به سه امتیاز کاهش دهد. بنفش‌ها هم با ۵۶ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

دیگر بازی برگزار شده بین بولونیا و اودینزه بود که با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کرد. آرون هیکی و نیکولا سانسونه در دقایق ۶ و ۵۹ برای بولونیا گلزنی کردند و گل‌های میهمان به وسیله ایه‌نوما اودوگیه(۲۵) و ایساک ساکسس(۴۶) به ثمر رسید. با این نتیجه بولونیا با ۳۹ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت و اودینزه با یک امتیاز بیشتر در جایگاه دوازدهم ایستاد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    3 0
    به فکر نان باشید که خربزه آب است
  • عمر فاروق وهابی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    2 0
    آنها ببرند و ببازند ریالی به جیب من و تو می رود ای بنده ی خدا؟؟
  • نیما IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    باز این وهابی ها اظهار فضل نمودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس