کد خبر 1366329
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
اقبالی: نتیجه بی‌تدبیری‌ها می‌شود ۳ شکست در جام جهانی/ اسکوچیچ باید ساختار دفاعی تیم ملی را ترمیم کند

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد بی‌تدبیری درباره آماده‌سازی تیم ملی وجود دارد که نتیجه آن سه شکست متوالی در جام جهانی خواهد شد.

به گزارش مشرق، مسعود اقبالی درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: متأسفانه در شرایطی که می‌بینیم همه تیم‌ها در حال برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بازی‌های تدارکاتی هستند تا در بهترین شرایط در جام جهانی حضور پیدا کنند‏، فدراسیون فوتبال این فرصت طلایی را از دست می‌دهد و هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است.

کارشناس فوتبال کشورمان با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در حال حاضر بزرگترین مسئله فدراسیون فوتبال موضوع میز و سمت است! اغلب اعضای هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال به دنبال حفظ جایگاه خودشان هستند و حضور تیم ملی در جام جهانی و فراهم کردن شرایط خوب برای حضور قدرتمند در قطر به فراموشی سپرده شده است. متأسفانه کسی دنبال تدارک و برنامه‌ریزی برای انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ نیست.

بیشتر بخوانید:

فوتبال اسیر جنگ داخلی فدراسیون!

وی ادامه داد: ما شاهد یک بی‌تدبیری درباره آماده‌سازی تیم ملی هستیم و با شرایطی که فدراسیون فوتبال دارد و هر روز صحبت از مشکلات مالی می‌کنند باید بگویم که نتیجه این شرایط و بی‌تدبیری‌ها سه شکست متوالی در جام جهانی خواهد بود.

اقبالی در مورد حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی تصریح کرد: با شرایطی که فدراسیون فوتبال دارد و فرصت کمی که تا جام جهانی داریم، نمی‌توانیم تغییراتی داشته باشیم. امسال جام جهانی با شرایط خاصی برگزار می‌شود و فرصت کمی برای برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی وجود دارد و اگر روزهای فیفا را از دست بدهیم، شرایط سخت می‌شود. من پیش از این هم درباره شرایط فنی تیم ملی گفته‌ام‏. در حال حاضر شاید ما نفرات خوبی در تیم ملی داشته باشیم، ولی تیم ملی به لحاظ نظم تیمی و تاکتیکی نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر شده است. اسکوچیچ باید دفاع تیمی و ساختار دفاعی تیم ملی را ترمیم کند و سطح فنی تیم ملی را ارتقا دهد. 

وی در پایان تصریح کرد: شانس بزرگی که ما در جام جهانی داریم این است که با تیم‌هایی با سبکی مشابه دارند، بازی خواهیم کرد. انگلیس، آمریکا و اگر برای مثال ولز یا اسکاتلند را حریف سوم‌مان بدانیم هر سه تیم با یک سبک فوتبال بازی می‌کنند و دیگر نیازی نیست که برای آنالیز حریفان‌مان سبک‌های مختلف را بررسی کنیم و اگر بتوانیم با دو سه تیم شبیه به سبک فوتبال انگلیس و آمریکا بازی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    85میلیون کارشناس وجودداره قلیچ واین مزخرفاچیه می آری حرف بزنن
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    بدون شک
  • سعید IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    اگر بساط پولهای مفت از فوتبال برچیده بشه دیگه اینهمه دعوا و بی نظمی نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس