کد خبر 1365841
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
جنبش «نجباء» کشتار شیعیان افغانستان را بشدت محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی «نُجَباء» در پی فاجعه اخیر شهر مزار شریف و به خون کشیده شدن ده‌ها تن از شیعیان افغانستان، با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی فاجعه اخیر شهر مزار شریف و به خون کشیده شدن ده‌ها تن از شیعیان افغانستان، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، اعلام کرد: این اقدام جنایتکارانه در اندیشه وهابی جای هیچ تعجبی ندارد؛ چراکه این‌ها از تبار ابن ملجم هستند و این نفرت ناصبی است که تنها شیعیان را هدف قرار می‌دهد.

این گروه مقاومت با تاکید بر اینکه سکوت در برابر این تجاوزها دیگر چاره‌ساز نیست، خاطرنشان کرده است: گفت‌وگو با چنین گروهی که خداوند متعال قلب‌هایشان را به واسطه گمراهی، انحراف و دشمنی با خاندان پیامبر (ص) و محبانشان، مهر و موم کرده؛ بی‌فایده است.

در این بیانیه آمده است: ما ضمن محکوم کردن این جنایت، از جامعه جهانی، جهان اسلام و همچنین حکومت افغانستان می‌خواهیم که به حمایت از شیعیان اهل‌بیت (ع) بپردازند؛ در غیر این صورت همه باید بدانند و آگاه باشند که بازوان محور مقاومت توانایی و نیروی هدف قرار دادن دشمنان خدا در هر زمان و مکانی را دارد.

نُجَباء در پایان این بیانیه تصریح کرده است: حمایت از پیروان اهل‌بیت (ع) آنگاه که شرایط ایجاب کند، به هیچ وجه مأموریت دشوار و غیرممکنی نیست.

گفتنی است که گروه تروریستی داعش ظهر دیروز پنجشنبه اول اردیبهشت‌ماه با طراحی عملیاتی تروریستی در بزرگترین مسجد شیعیان مزارشریف به نام سه‌دکان واقع در شمال افغانستان، ۳۰ تن از نمازگزاران را شهید و ۸۰ نفر دیگر را مجروح کرد. این در حالی است که روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین نیز یک مرکز آموزشی شیعیان واقع در غرب کابل مورد حمله تروریستی قرار گرفت و در نتیجه آن ۲۶ دانش آموز به شهادت رسیدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    تحویل دادن افغانستان به طالبان توسط آمریکا به خاطر کشتن شیعیان است آنها می خواهند که شیعیان توسط طالبان کشته شوند تا لشکر فاطمیون از سوریه به افغانستان بیایند
  • محمد IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    آوردن طالبان نقشه ای برای فاطمیون بوده که الحمدالله با تدبیر مقام معظم رهبری تیرشان به سنگ خورد
  • نیما IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 2
    ۱۷۱۱ احمق این کشتار توسط طالبان نیست توسط داعش است
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      3 0
      برادر عزیز طالبان و داعش دو روی یک سکه اند فرقی ندارد حتی القاعده و دیگر گروه‌های تکفیری همه اینها یک مرام دارند
  • دلسوز US ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    طالبان با امریکا برای ضربه زدن ب ایران توافقاتی داشته. فعلا ایران باید از جبهه پنجشیر بصورت سری حمایت جدی تسلیحاتی کنه ‌اگر مقاومت پنجشیر تقویت شود تبدیل ب کانونی برای مخالفین طالبان خواهد شد و خوبیش اینه ک نمیشه ایران را متهم کنن. اما اگر مستقیا از هزاره ها ازطریق فاطمیون وارد حمایت بشیم مسئله پیچیده خداهد شد....
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 0
      احسن واقعا همینطوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس