کد خبر 1365660
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
بازگشت 2 لژیونر تکلیف یحیی و تیمش را روشن می کند/ خداحافظی با چند بازیکن سرخ ها در پایان فصل

یحیی گل محمدی برنامه ویژه ای برای ترمیم خط دفاعی پرسپولیس در فصل آینده خواهند داشت.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در تابستان گذشته محمد حسین کنعانی زادگان را از دست داد و این بازیکن راهی فوتبال قطر شد. یحیی گل محمدی برای پر کردن جای خالی این بازیکن سراغ جذب علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی رفت و در ادامه وحدت هنانوف هم جذب شد. اتفاقی که باعث شد تا پرسپولیس در خط دفاعی با تعدد مدافع روبه رو شود. ماجرایی که در طول فصل سرخ ها را با یک سردرگمی عجیب در خط دفاعی روبه رو کرد.

یحیی گل محمدی با توجه به حضور حسینی،فرجی،نعمتی،هنانوف و ابراهیمی بارها دست به ترکیب خط دفاعی اش زد تا در نهایت یکی از بدترین آمار سرخ ها در سال های اخیر رقم بخورد. هر چند در بسیاری از موارد کیفیت بازیکنان حاضر در خط دفاعی باثی این تغییرات می شد. با این حال به نظر می رسد پرسپولیس و یحیی گل محمدی برنامه ویژه ای برای ترمیم این نقطه از زمین در فصل آینده خواهند داشت.

این روزها بحث بازگشت شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس مطرح شده است. اتفاقی که در صورت عملی شدن می تواند ثبات را به خط دفاعی سرخ ها بازگرداند و البته تکلیف برخی از بازیکنان این تیم را هم روشن خواهد کرد.

در میان بازیکنان خط دفاعی تکلیف ابراهیمی که مشخص است. این بازیکن با توجه به اینکه در این فصل تنها یک بار در ترکیب ثابت سرخ ها قرار گرفت در پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد. اما جذب شجاع و کنعانی می تواند به منزله خداحافظی سرخ ها با دو مدافع دیگر باشد. باید دید در پایان فصل در نهایت سرخ ها می توانند مدافعان سابق را به جمع خود بازگرداند یا نه. اتفاقی که در صورت وقوع باعث تغییرات مهمی در لیست بازیکنان پرسپولیس خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    بازیکنانی که باید از تیم برن! علی نعمتی، شریفی، مهدیخانی، اسدی، گوهری، مهدی عبدی. اما ابراهیمی رو نباید به این راحتی از دست داد. اگر به هر تیمی بره فیکس بازی میکنه.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    آقای گل محمدی ما هواداران از شما خواهش میکنیم که اگر خواستید بازیکنی رو جذب کنید قبلش کاملا در مورد مسائل فنی و اخلاقی بازیکن مطمئن بشید تا مدام نیمکت نشین یا مصدوم نشن. از همین حالا هم دست بکار بشید تا قرارداد نبستید روی قول هیچ بازیکنی حساب نکنید. نشه مثل جریان قاسمی نژاد که سرکارتون گذاشت و رفت به تیم دیگه.
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    یک سری بازیکنان از طرف مربیان تیم ها ماموریت دارن که با سرکار گذاشتن تیم حریف روند یارگیری اونهارو مختل کنند و در آخر هم با وقاحت بیان اعلام کنن که دربی نقل و انتقالات رو با نامردی بردیم. اینبار کادرفنی پرسپولیس مراقب نامردی ها باشه.
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 0
      دقیقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس