کد خبر 1365424
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸
وداع با پیکر سه شهید گمنام در مراسم شب قدر ورامین

همزمان با شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) و اولین شب قدر، مراسم وداع با پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی در ورامین برگزار شد.

به گزارش مشرق، پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران ۸ سال دفاع مقدس در اولین شب‌ قدر میهمان مساجد، حسینیه ها و مردم شهید پرور شهرستان ورامین بود که حضور پیکر شهیدان به مراسم شب قدر، رنگ و بوی معنوی دیگری بخشید.

در اولین شب از لیالی قدر که شهدا میهمان مردم شهید پرور ورامین بود، پیکر مطهر این شهیدان مهمان مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین، مسجد مهدیه ورامین، حسینیه دو طفلان، امامزاده یحی(ع) و مسجد بقیه الاعظم بخش جوادآباد بود که جوانان این محله ها میزبان پیکر مطهر شهدای معزز در این شب معنوی بودند.

مردم ولایی و انقلابی شهرستان ورامین، همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، ضمن برپایی آئین‌های معنوی لیالی قدر در سوگ مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام به عزاداری پرداختند، حضور شهدا در مراسم پرفیض لیالی قدر باعث می شود تا جوانان با شهدای تجدید میثاق کنند.

مردم مومن و انقلابی این مراسمات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با به جا آوردن اعمال خاص این شب پرفضیلت تا سحر شب نوزدهم ادامه دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس