دومین حمله سایبری هکرهای عراقی به پایگاه‌های اینترنتی و سرورهای رژیم صهیونیستی

منابع عراقی خبر دادند که وب‌سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، منابع عراقی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز» در این خصوص گزارش داد که برای دومین روز متوالی، وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

طبق این گزارش، هکرها وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو را مورد حمله قرار داده‌اند. همزمان با این گزارش، وبگاه «نیوپرس» به نقل از منابع عبری خبر داد که حمله سایبری هکرهای عراقی باعث اختلال در وبگاه بانک «اسرائیل» شده است.

این حمله در حالی انجام شده است که بامداد امروز نیز کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که گروهی موسوم به «الطاهره» پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داده است.

صابرین نیوز گزارش داده بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند،  صورت گرفته است.

 پایگاه خبری شبکه ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد اذعان کرد که بامداد امروز  هدف حمله سایبری قرار گرفته و فعالیت آن مختل و از دسترس خارج شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    ابن خبر خوبیه، عراق باید نقش خود را در منطقه پیدا کند. مهم تر از این هک، خروج آمریکایی هاست که منشاء همه شرارتها در سفارتشون قرار داره.
  • عبدالله IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام بر رزمندگان اسلام و یاوران حضرت ولی عصر علیه السلام در هر نقطه از جهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس