کد خبر 1365202
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

به گزارش مشرق، وحید یامین پور سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش در توییتر نوشت: مشهور است که ازدواج جداکننده فرد از فرهنگ جوانی و وارد کننده او به بزرگسالی است. اماهمین بزرگسالان اغلب مهارت کافی برای زندگی مشترک را کسب نکرده‌اند.

همکاران من سالانه حدود ۵هزار کارگاه مشاوره رایگان برگزارمیکنند اما این بار با طرح آزمایشی سایه مهر خودشان به میان جوانان آمده‌اند.

طرح ارائه خدمات مشاوره رایگان در ایستگاه های پر تردد مترو تهران اجرا میشه.

از ابتدای ماه رمضان بیش از ۳هزار نفر به مشاورین مراجعه کرده‌اند.

این طرح به صورت آزمایشی در تهران انجام میشه. بعد در مکانهای عمومی مانند پارکها و مکان‌های پر رفت و آمد مردم در سایر استان اجرا خواهد شد.

مشاوره رایگان ازدواج در ایستگاه‌های پر تردد مترو تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • CA ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    16 3
    برای افزایش نرخ ازدواج ، جای کارگاه‌های این چنینی، خانواده ها به همراه مادر عروس برای خرید سیسمونی بچه به ترکیه بفرستید و هنگام بازگشت هم اضافه بار دریافت نکنید
  • DE ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    5 7
    شما هیچ تخصصی درباره امور جوانان و ازدواج نداری ، پس اظهار فضل نکن . اگر هرفردی به تخصص خودش اشتغال داشت ، اینهمه اوضاع جامعه درهم نبود ..آخه مترو ی شلوغ هم جای مشاوره است نادان ؟؟ کشور بدست شما جوجه ارزشی ها ئی افتاده که حتی مدرکشان را از دانشگاه با توصیه و پارتی گرفته اند : از بیخ بی هنر و بی تخصص و بی استعداد اما پرمدعا و حراف ..
    • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      3 4
      اصولا همه روشنغکرا مثل شما بی منطق و بی تربیت و فحاش هستند. نه تنها قدمی برای کمک به جامعه بر نمی دارند که تحمل دیدن یک کار کوچک مثبت را ندارند. مترو چه اشکالی دارد؟
  • س IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 0
    ان شالله موفق وموید باشیدوبرای تسهیل امر ازدواج موثر
  • وطن پرست DE ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    یامین پور جان ازت ناامید شدم. مرد حسابی طرف یک فیلم می سازه کل ماجرای ازدواج رو می زنه و نابود می کنه. یک سال صبر می کنه تو جشنواره فجر تمام ازدواج رو با خاک یکسان می کنه بعد شما کارگاه رایگان مشاوره برگزار می کنید؟ بابا شما ها چقدر پرت هستید.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    همکاران شما به اسم مشاوره کاسبی میکنند وگرنه یکی از علل طلاق ها همین مشاوره های غیر علمی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس