کد خبر 1364562
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸
نکونام: آخال در هر دو بازی ما را به دردسر انداخت

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: در دو بازی اخیر تیم با کیفیت آخال ما را به دردسر انداخت.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل آخال که با برد فولاد همراه بود، اظهار کرد: به تیم خوب آخال تبریک می‌گویم. آخال تیم با کیفیتی است و در این دو بازی اخیر ما را به دردسر انداختند. امروز با پنج دفاع بازی کردند و بازی را بسته بودند.

وی بیان کرد: به نظر من دروازه‌بان آخال روز خوبی را پشت سر گذاشت و البته تیم ما هم خوب و با نظم بازی کرد و می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. به حریف موقعیتی ندادیم و فولاد توانست شکل خود را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در تمجید از بازیکنانش، گفت: به تیمم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم جانانه جنگیدند و با تمرکز کار کردند.

وی بیان کرد: برای بازی امشب دو تغییر اجباری داشتیم و شیمبا و آبشک را که دو اخطاره بودند، نداشتیم و چند بازیکن‌مان هم خسته بودند و مجبور بودیم تغییراتی داشته باشیم. در نیمه اول هم حمید بوحمدان مصدوم شد و مشکلات ما را زیاد کرد. جلوتر که رفتیم سینا مریدی هم مصدومیت جزیی داشت و مجبور شدیم او را هم تعویض کنیم. شرایط آب و هوایی به صورتی است که رطوبت هوا بالا است و همین باعث شد که فشار بیشتری به بازیکنان وارد شود. البته تمام بازیکنان ما خوب و با تمرکز بالا بازی کردند که به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس