کد خبر 1364124
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
گردش مالی نمایندگان ایران در آسیا| سپاهان و فولاد تا الان چقدر درآمدزایی کردند؟

در این گزارش به بررسی منعفت مالی باشگاه های سپاهان و فولاد تا پایان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پرداخته شده است.

به گزارش مشرق، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲؛ ۱۰ روز پیش به میزبانی عربستان به صورت متمرکز آغاز به کار کرد.

در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با توجه به محرومیت پرسپولیس و استقلال از حضور این رقابت ها سپاهان و فولاد تنها نماینده کشورمان به شمار می آیند.

حضور باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا نه تنها بازاری برای بازیکنان برای انتقال به باشگاه های بهتر و اروپایی تدارک می بیند بلکه از لحاظ مالی باعث می شود تا باشگاه های فوتبال با دریافت جوایز خوب AFC برای این مسابقات از لحاظ اقتصادی شارژ شوند.

سپاهان و فولاد تا الان چقدر درآمدزایی کردند؟

جنبه مالی حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه های ایرانی به دلیل دسته و پنجه نرم کردن آنها در مشکلات مالی اهمیت بسزایی دارد. به همین خاطر با گذشت ۳ هفته از این رقابت ها به بررسی درآمد دو باشگاه سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان تا اینجای رقابت ها می پردازیم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اعلام کرده بود برای تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ حضور پیدا می کنند ۴۵( یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان) هزار دلار بابت هزینه های سفر پرداخت می کند.

AFC همچنین اعلام کرد برای تیم های حاضر در مرحله گروهی با پیروزی در هر بازی ۵۰ هزار دلار(یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان) پاداش می دهد. برای هر تساوی در این مرحله هم جایزه ۱۰ هزار دلاری(۲۸۰ میلیون تومان) پاداش درنظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

شکست بازی‌های قبل بازیکنانم را اذیت کرد/ به هیچ وجه دفاعی بازی نمی‌کنیم

*سپاهان( ۲ باخت و یک برد)=( ۲میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان)

سپاهان اصفهان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ قرار دارد. شاگردان نویدکیا اولین بازی خود را با قدرت آغاز کردند و موفق شدند پاختاکور را با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند. برد شیرین سپاهان پاداش ۵ هزار دلاری را برایشان به همراه داشت.

اما سپاهان در گام دوم نتوانست پیروزی هایش را تداوم ببخشد و مقابل الدحیل قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا این بار از لحاظ مالی دست خالی بماند.

سپاهان و فولاد تا الان چقدر درآمدزایی کردند؟

سپاهانی ها در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون عربستان رفتند ولی اخراج زودهنگام پورقاز در دقیقه ۱۰ باعث شد تا برنامه های تیم اصفهانی بهم بریزد و این بار با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست دادند.

در مجموع سپاهان تا الان با یک برد و دو باخت ۵۰ هزار دلار( یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان) پاداش دریافت کرده است. همچنین سپاهانی ها به دلیل حضور در عربستان ۴۵ هزار دلار( یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان) هزینه سفر دریافت کردند و در مجموع تیم اصفهانی تا اینجای رقابت ها ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کسب کرده است.

*ترتیب گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته سوم به شرح زیر است:

سپاهان و فولاد تا الان چقدر درآمدزایی کردند؟

۱-التعاون عربستان(۶ امتیاز)

۲-الدحیل قطر( ۶ امتیاز)

۳-سپاهان ایران(۳ امتیاز)

۴-پاختاکور ازبکستان(۳ امتیاز)

*فولاد( یک برد و دو تساوی)=( ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان)

شاگردان جواد نکونام در اولین بازی خود به مصاف الغرافه قطر و استراماچونی رفتند. فولادی ها در اولین بازی تلاش زیادی کردند تا به پیروزی برسند ولی موفق به این کار نشدند. فولاد در این بازی فرصت های خوبی داشت و حتی تیرک دروازه الغرافه را به لرزه درآورد ولی در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد در اولین گام پاداش ۱۰ هزار دلاری( ۲۸۰ میلیون تومانی) را با تساوی مقابل الغرافه به جیب زد. در دومین بازی شاگردان نکونام به مصاف شباب الاهلی دبی رفتند که مهدی قائدی و احمد نوراللهی را در اختیار دارد اما این بار هم فولاد به نتیجه تساوی رضایت داد و ثانیه های پایانی بازی برد را با تساوی یک بر یک عوض کرد.

سپاهان و فولاد تا الان چقدر درآمدزایی کردند؟

فولاد در سومین بازی خود به مصاف آهال ترکمنستان رفت تا امیدهایش برای صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارد. شاگردان نکونام در این بازی فرصت های زیادی داشتند ولی به هدر دادند اما در نهایت موفق شدند در دقیقه ۹۰+۷ گل پیروزی بخش را به ثمر برساندند و برنده این بازی شدند.

فولاد در مجموع با یک برد و ۲ تساوی در مجموع ۷۰ هزار دلار( یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان) پاداش به جیب زد. همچنین برای حضور در عربستان هم ۴۵ هزار دلار( یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان) دریافت کرد. شاگردان نکونام تا پایان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درآمدزایی داشتند.

*ترتیب گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته سوم به شرح زیر است:

سپاهان و فولاد تا الان چقدر درآمدزایی کردند؟

۱-الغرافه قطر( ۵ امتیاز)

۲-فولاد ایران(۵ امتیاز)

۳-شباب الاهلی امارات(۳ امتیاز)

۴-آهال ترکمستان(یک امتیاز)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • یه مامان خوزستانی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    5 2
    این دوتیم الآن آبروی فوتبال ما هستن امیدوارم آبرومون رو نبرید. حداقل هر۲تاتون از گروه خودتون صعود کنید ان شاءالله .
  • ع IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    1 4
    دوتیم‌پایتخت را حذف کردند تا برای خودشان‌درامدزایی‌داشته باشند‌لعنت برکسانی‌که این کار را‌انجام‌دادند
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      1 1
      باز هم توهم!!!!کی شما حذف کرد؟؟؟شما به دلیل نداشتن امکانات از جام باشگاه ها حذف شدید. اکی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس