کد خبر 1364009
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
رستگاری کلاغ‌ها در دقیقه ۹۵؛ وستهم از شکست گریخت

تیم فوتبال نیوکاسل با شکست میهمان خود در دقیقه ۹۵ موفق شد به یک برد دیگر رسیده و از پایین جدول دور شود.

به گزارش مشرق، هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با انجام ۲ بازی از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که ماحصل آن شکست لسترسیتی و تساوی وستهم بود.

نیوکاسل در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک به مصاف لسترسیتی رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود نیوکاسل به اتمام رسید. ابتدا آدمولا لوکمن در دقیقه ۱۹ موفق شد لسترسیتی را پیش انداخت اما این پایان کار نبود و برونو گویمارائش در دقیقه ۳۰ نتیجه را به تساوی کشاند. این بازیکن در دقیقه ۹۵ تیمش را به گل دوم رساند تا سه امتیاز درخشان نصیب کلاغ‌ها شود.

لسترسیتی با ثبت دوازدهمین باخت فصل ۴۰ امتیازی ماند و در رده نهم جای گرفت. نیوکاسل نیز با تجربه نهمین برد ۳۷ امتیازی شد و رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داد.

در دیگر بازی برگزار شده وستهم و برنلی با نتیجه یک بر یک مسابقه خود را به اتمام رساندند. ووت وخورشت در دقیقه ۳۳ برنلی را پیش انداخت اما توماش سوچک در دقیقه ۷۴ نتیجه را به تعادل رساند.

رستگاری کلاغ‌ها در دقیقه ۹۵؛ وستهم از شکست گریخت

شاگردان دیوید مویس با از دست دادن ۲ امتیاز دیگر ۵۲ امتیازی شده و در رده هفتم قرار گرفتند. برنلی هم در اولین بازی بعد از شون دایچ به یک امتیاز رسید تا ۲۵ امتیازی شده و در جایگاه هجدهم بایستد.

اشلی وست‌وود در دقیقه ۳۰ به شدت مصدوم شد و راهی بیمارستان شد. مکسول کورنت نیز در دقیقه ۴۵ یک پنالتی را از دست داد تا روز تلخ برنلی تلخ‌تر شود. آنها می‌توانستند به سه امتیاز دور از خانه برسند اما این اتفاق رخ نداد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس