پاس گل طارمی برابر لاتزیو را همه دیدند اما حرکت زیبای من دیده نشد/ می خواهم دوباره به اروپا بروم/ برابر بازیکنان بزرگ چلسی و پاری سن ژرمن بازی کرده ام

هافبک تیم فوتبال گل گهر معتقد است اگر ۷ امتیاز از این تیم کم نمی شد ، آن ها می توانستند برای قهرمانی تلاش کنند.

به گزارش مشرق، رضا شکاری یکی از خوب های گل گهر در این فصل بود. گل گهری که بعد از کسر ۷ امتیاز به خاطر استفاده از بازیکن گابنی خود ، نتوانست به روند خوبش در ابتدای فصل ادامه دهد و در حال حاضر هم در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. با شکاری در خصوص شرایط خودش و تیمش در این فصل گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

اوضاع فعلی گل گهر چطور است؟

فعلا که در تعطیلات هستیم و چند روزی به سیرجان آمدیم تا اردوی آماده سازی خودمان را برگزار کنیم و برای شروع مجدد بازی های لیگ برتر آماده شویم.خداراشکر شرایط تیم ما خوب است و در چند هفته اخیر هم نتایج خوبی گرفتیم.در ادامه هم تلاش می کنیم تا در ۶ بازی باقی مانده اتفاقات خوبی را برای مردم کرمان رقم بزنیم.

شرایط خودت چطور است؟

اوضاع من در این فصل بسیار خوب است و خوشحالم در خدمت تیم خوب گل گهر هستم. بعد از مشکلاتی که فصل قبل و برای فسخ قرارداد با تراکتور برای من پیش آمد، امیر قلعه نویی و مسئولین گل گهر خیلی به من لطف داشتند و پیگیر کار من بودند. باید از آن ها تشکر کنم و امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای این تیم باشم. کلا از انتخابی که داشتم امسال راضی هستم و به شخصه یکی از بهترین فصل های فوتبالی ام را سپری می کنم.

یکی از اتفاقات عجیب فوتبال ما در این فصل مربوط کسر ۷ امتیاز از تیم شما است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من نمی دانم بالاخره مقصر این اتفاق تلخ چه کسی بود و چرا کسی توضیح شفافی به ما در این مورد نداد. کسر ۷ امتیاز از گل گهر نا عادلانه بود و این موضوع کلا تیم ما را به هم ریخت. امتیازاتی که با زحمت بدست آوردیم ، به راحتی و با تصمیمات غیر فوتبالی گرفتند. اوضاع تیم ما بعد از این رای خیلی بد بود و روحیه تیم ما به شدت افت کرد. همین موضوع باعث شد تا چند هفته نتوانیم نتایج خوبی بگیریم. من فکر می کنم اگر اتفاقات فوتبالی و درون زمین رقم می خورد، تیم ما در حال حاضر برای قهرمانی می جنگید. با همه این مشکلات دم بچه ها ، کادر فنی و مدیریت گرم که جنگیدند و توانستیم در نیم فصل دوم امتیازات خوبی را کسب کنیم.

به نظرت گل گهر می تواند در این فصل سهمیه آسیایی بگیرد؟

فوتبال غیر قابل پیش بینی است ولی همه تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم این اتفاق مهم را برای مردم سیرجان و باشگاه گل گهر رقم بزنیم.

تو از سن خیلی کم به فوتبال اروپا رفتی ، ولی زود برگشتی  به نظرت می توانی دوباره  لژیونر شوی؟

چرا که نه. حتما این اتفاق می افتد. من تازه ۲۳ سال دارم و می توانم با تلاش به فوتبال اروپا برگردم. من در اوج جوانی مقابل ستاره های زیادی بازی کردم. مثلا ایوانوویچ که در چلسی بازی می کرد و یا پارادس که هافبک فیکس پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین است. می دانم در فوتبال ایران و مخصوصا در تیم های شهرستانی توجه کمتر است و بازیکنان به خوبی دیده نمی شوند. مهدی طارمی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و می بینیم چه درخششی در فوتبال اروپا دارد. ولی مثلا وقتی مهدی مقابل لاتزیو آن پاس گل چیپ فوق العاده را داد، همه جا دیده شد و کلی سر و صدا کرد ولی من چند روز بعد از آن دقیقا مثل طارمی پاس گل دادم ولی کسی ندید.

برنامه ات برای فصل آینده چیست؟

خب من در پایان فصل بازیکن آزاد می شوم و قراردادم با گل گهر تمام خواهد شد. فعلا همه تمرکزم را روی ادامه لیگ و بازی های باقی مانده گل گهر گذاشتم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.بعد از اتمام لیگ هم سعی می کنم تصمیم خوبی برای ادامه فوتبالم بگیرم ، هرچند دوست دارم دوباره به فوتبال اروپا بروم و اولویتم بازگشت به اروپا است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس