کد خبر 1363862
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
پول‌های فروش سهام پرسپولیس کجا هزینه می‌شود؟

کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس در نظر دارد با برنامه‌ریزی و بررسی‌های لازم مبلغی که از طریق فروش سهام به دست آمده را صرف مسائل مختلف و ضرروی در این باشگاه کند.

به گزارش مشرق، در راستای خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ پایتخت، ۱۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس از نیمه اسفندماه سال گذشته در فرابورس واگذار شد و بیش از ۳۰۰ میلیارد به فروش رسید.

در همین راستا، کمیته اقتصادی باشگاه با تاکید «رضا درویش» از هفته گذشته تشکیل و آغاز به فعالیت کرد. هدف اصلی کمیته فوق این است تا پولی که از فروش سهام عاید این باشگاه شده را در راه درستی هزینه کند.

این کمیته در تلاش است تا برای این مقدار پول برنامه‌ریزی درستی کند، تا نحوه هزینه کرد آن مشخص شود. ممکن است بخشی از این پول صرف سرمایه‌گذاری و تشکیل زیر ساخت اقتصادی برای باشگاه شود. با این حال این کمیته در حال بررسی است تا با این پول، اقدمات مثبتی انجام دهد تا باشگاه پرسپولیس دیگر از نظر مالی دچار مشکل چندانی نشود.

دیگر کمیته‌ای که در این‌روزها در باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را آغاز کرده، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای است تا مقدمات برای رفع مشکلات فراهم شده و این باشگاه بتواند مجوز حرفه‌ای خود را برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده به دست آورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس