رونمایی از حریفان تدارکاتی تیم ملی فوتبال/ کامرانی‌فر: امیدوارم در لحظات آخر مشکلی ایجاد نشود

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: مذاکرات برای برگزاری چند دیدار دوستانه انجام شده و امیدوارم در لحظات آخر مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی‌فر درمورد شرایط تیم ملی و برگزاری بازی‌های دوستانه اظهار داشت: در سمیناری که در قطر برگزار شد به همراه ماجدی برخی صحبت‌ها مطرح شد. دوستان دیگر هم در تلاش هستند تا چند بازی خوب داشته باشیم. با توجه به فیفا دی که در پیش داریم تلاش می‌کنیم تا بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم. این مسابقات هم با تیم‌های بالا رنکینگ فیفا و هم تیم‌های میانه رنکینگ انجام خواهد شد. شک ندارم بازی‌های خوبی را در پیش خواهیم داشت. حدود ۹۰درصد کارها انجام شده و در حال صحبت روی جزئیات هستیم که به محض قطعی شدن نام حریفان را اعلام خواهیم کرد.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود ایران با برزیل یا آرژانتین بازی خواهد کرد، گفت: تقریباً حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد کار انجام شده و امیدوارم در لحظات آخر مشکلی ایجاد نشود و بتوانیم برنامه خود را اجرا کنیم.

دبیر فدراسیون فوتبال درمورد اظهارات استیلی مبنی بر اینکه برگزاری بازی دوستانه با تیم‌های آمریکایی و اروپایی در ماه ژوئن سخت است، عنوان کرد: بازی با نیوزلند هم تقریباً قطعی شده و منتظر تایید نهایی آن هستیم. باتوجه به اینکه این تیم باید در پلی‌آف بازی کند اقدامات رویارویی با این تیم پشت درهای بسته انجام شده است. یک بازی هم با کانادا پیش‌بینی شده که این موضوع منوط به اعزام تیم به کانادا است.کارها در حال انجام است و شک نکنید که در دو فیفا دی پیش‌رو بازی‌های خوبی برگزار خواهیم کرد.

کامرانی‌فر گفت: برزیل و آرژانتین باید با هم در قطر بازی کنند و ما هم به احتمال فراوان در قطر با آنها مصاف خواهیم داد.

وی درمورد بلوکه شدن حساب‌های فدراسیون، تصریح کرد: متاسفانه تا چند روز پیش حساب‌های ما از سوی فیفا بسته بود، اما الان از داخل هم حساب‌های ما بسته شده است و این موضوع برای فوتبال ایران خوب نیست. در ماه‌هایی که منتهی به جام‌جهانی است و تیم امید باید در مسابقات مهمی حضور پیدا کنداین اتفاق ایده‌آل نیست. امیدوارم هرچه زودتر حساب‌های فدراسیون باز شود تا بتوانیم حداقلی‌ترین کارها را انجام دهیم. زمان برای اینکه این پول‌ها از فدراسیون وصول شود وجود دارد، اما بعدها دیگر زمانی برای برنامه‌ریزی و آماده‌سازی تیم‌های خود نداریم. 

کامرانی‌فر درمورد اینکه اسکوچیچ و دستیارانش به دلیل بسته بودن حساب‌های فدراسیون نمی‌توانند رفت و آمد داشته باشند، ادامه داد: این اتفاق قطعاً برای فدراسیون فوتبال خوب نیست. حدود ۷۵۰ عدد توپ فوتبال و فوتسال ما در گمرک گیر کرده است و اجازه ترخیص نمی‌دهند. باز شدن حساب‌های فدراسیون در شرایط کنونی دست فدراسیون نیست و باید دستور ویژه‌ای از بالا صادر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    2 0
    با کانادا!؟ شماها عقل ندارید؟ دولت کانادا در این سالها از هیچ اقدام خصمانه ای علیه ایران کوتاهی نکرده بعد بین اینهمه کشور شما گشتید کانادا رو انتخاب کردید؟ فقط بخاطر اینکه نزدیک امریکاست؟ عقل ندارید دیگه راحت هستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس