کد خبر 1363546
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
لیگ برتر انگلیس| پیروزی پراسترس منچستریونایتد با هت‌تریک رونالدو/ باخت بدموقع آرسنال و پیروزی برنتفورد با قدوس

دیدارهای هفته سی‌وسوم لیگ برتر فوتبال انگلیس با یک پیروزی خانگی پراسترس برای شیاطین سرخ و شکست توپچی‌های لندن مقابل ساوتهمپتون دنبال شد.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با انجام سه بازی همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران دنبال شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۳ بر ۲ میهمانش نوریچ را شکست داد.

هر سه گل منچستریونایتد را در این بازی کریستیانو رونالدو در دقایق ۷، ۳۲ و ۷۶ به ثمر رساند. این نتیجه در حالی در کارنامه شیاطین سرخ به ثبت رسید که نوریچ سیتی قعرنشین با گل‌های دقیقه ۱+۴۵ کایران داول و تیمو پوکی در دقیقه ۵۲ توانست بازی را به تساوی بکشاند. من‌یونایتد با کسب پانزدهمین پیروزی خود در این فصل از سی‌ودومین بازی‌اش با ۵۴ امتیاز به رده پنجم صعود کرد. البته این اتفاق به لطف شکست یک بر صفر آرسنال مقابل ساوتهمپتون هم رخ داد. یان بدنارک در دقیقه ۴۴ تنها گل قدیس‌ها را به ثمر رساند. آرسنال با قبول یازدهمین باختش در این فصل با ۵۴ امتیازی ماند و با توجه به مساوی بودن امتیازات و تفاضل گل برابر با منچستریونایتد، به خاطر گل زده کمتر نسبت به شیاطین سرخ به رده ششم سقوط کرد.

شاگردان میکل آرتتا در حالی تن به شکست دادند که با کسب پیروزی در این بازی با توجه به باخت رقیب همشهری‌شان تاتنهام می‌توانستند خودشان را به شاگردان آنتونیو کونته برسانند.

تیم برنتفورد هم امروز در خانه واتفورد به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. در این بازی که سامان قدوس در دقیقه ۶۶ به جای یوانه ویسا در ترکیب برنتفورد قرار گرفت،

کریستین نورگارد در دقیقه ۱۵ برای برنتفورد و امانوئل بوناونتورا در دقیقه ۵۵ برای واتفورد گلزنی کردند. این نتیجه تا پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده پابرجا بود تا اینکه برنتفورد روی یک ضربه شروع مجدد توسط پونتوس یانسن در دقیقه ۵+۹۰ گل دوم را به ثمر رساند.

برنتفورد با کسب یازدهمین پیروزی‌اش ۳۹ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. واتفورد هم با ۲۲ امتیاز در رده نوزدهم باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی ۷۴ امتیازی، لیورپول ۷۳ امتیازی و چلسی ۶۲ امتیازی به ترتیب اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس