کد خبر 1363193
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
نابودی اسرائیل - نمایه

یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی با انتقاد از درماندگی سران این رژیم در مقابل ایران نوشت: شما در برابر ایران لاف می‌زنید اما به جای این کار بهتر است سکوت کنید

به گزارش مشرق،‌ «روزنامه کیهان» در ستون اخبار ویژه خود نوشت:

روزنامه هاآرتص درباره تهدیدهای تکراری سران رژیم صهیونیستی علیه ایران نوشت: رجزخوانی‌های تل‌آویو درخصوص ایران، سیاست خارجی نیست، فقط لاف زدن است. گاهی یک حکومت فقط باید سکوت کند. ابهام، سیاست بسیار بهتری از لاف زدن است. وقتی شرایط چندوجهی و حساس است، نظیر وضعیتی که بین اسرائیل و آمریکا درخصوص موضوع ایران وجود دارد، باید بیشتر سکوت کرد. روشن نیست ماجرا از کجا آغاز شد. آیا آمریکا به شکل جدی در نظر دارد نام سپاه پاسداران را از فهرست سازمان‌های ‌تروریست خارجی حذف کند، یا این خواسته ایران است. آمریکایی‌ها قطعا آن را به‌عنوان موضوعی مجزا که مستقیما به گفت‌وگوهای هسته‌ای ربط ندارد، رد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وزیر جنگ اسراییل: نمیخواهیم ایران نیز اینگونه شود +فیلم

موضوع هرچه باشد، اسرائیل فورا نارضایتی خود را ابراز کرد و پس از آن زمانی که رئیس‌جمهور جو بایدن اعلام کرد نام نیروی قدس سپاه پاسداران را از این فهرست حذف نمی‌کند، برای خود اعتبار قائل شد. در واقع منابع ارشد اسرائیلی گفتند این امر می‌تواند کل توافق هسته‌ای را از مسیر خود خارج کند. شاید این واقعیت داشته باشد، شاید هم لاف‌زدنی متکبرانه باشد. در هر حال معلوم نیست چرا اسرائیل به جای حفظ وضعیت ابهام، رجزخوانی می‌کند. آنچه کمتر روشن است این است که این کار چه نفعی برای اسرائیل دارد. همه این اتفاقات از سردرگمی سیاست اسرائیل حکایت دارند. صرف‌نظر از همه احتمالات، آیا اسرائیل درباره آنچه دقیقاً می‌خواهد، واقع‌بینانه است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    4 0
    توهم
  • ایراندوست IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    1 1
    کاکو خب مام چندین ساله لاف میزنیم کسی کارمون داره؟؟؟؟
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      0 0
      ندارن؟؟
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      0 0
      اولا لاف نمی‌زنیم دوما کاری دارن ۶۲۶۴
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    متاسفانه عوامل غاصب همچنان مناطق فلسطینی را تصرف و مجتمعسازی و دیوارکشی میکنند و افراد تخصصی و صالح را ترور و فقط سیاستمدار اصطلاحطلب و دزد دلار و طلا و پزشک بدون کارتخوان ودلال را زنده گذاشتند با عقب افتاده و معتاد و معلول و موقع حمله هم اسیب نمیبینند و احتمالا خودشان میگن ما را با فلان کلاهک و فلان زمان بزن
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    اسرائیل فقط قصد اشغال اروپا را دارد وهدف اصلی اسرائیل ایجاد نا امنی وجنگ در اروپا واوکراین وبه تبع ان اشغال اروپا وانتقام هولوکاست از اروپاست . اگر اروپا وامریکا فکر کرده اند اسرائیل هولوکاست وجنایات اروپا وهیتلر را در قبال یهودیان را فراموش کرده خیلی اشتباه می کنند وبه خواب خرگوشی رفته اند دشمن اصلی مسیحیت ومسیحیان اروپا یهود واسرائیل است نه سپاه پاسداران ،کهنه سربازان اسرائیل الان در اوکراین دارند می جنگند تا پای اروپاو امریکا را به جنگ اوکراین بکشانند وبه تبع ان کشورهای بلوک شرق به این جنگ کشانده شوند و یک جنگ ویرانگر در اروپا به پا کنند واین وسط ماهی خود را ازاب گل الود جنگ بگیرندوخودشان را به اروپا برسانند واروپا را خراب کنند وانتقام هولوکاست را از اروپا بگیرند. اوکراین اسرائیلی با رئیس جمهور خائن ودلقکش وحزب خائن اسرائیلی جمهوری خواه امریکا وترامپ احمق قمار باز در اوکراین ویروس مرگبار کرونا می ساخته اند وبروی کشورهای اروپایی و روسیه رها می کرده اند که جناب پوتین این مراکز تولید وگسترش ویروس کرونا رادر اوکراین کشف واز کار انداخته است ،جهان می بیند از زمانی که روسیه به اوکراین حمله کرده آمار کشتار کرونا در جهان به شدت فروکش کرده است ، .سران کشورهای اروپایی وامریکا چرا با حمایت از اسرائیل به کشور خودشان وملت خودشان وحضرت عیسی مسیح (ع )ومریم مقدس( س )خیانت می کنند؟ مگر نمی دانند یهود واسرائیل دشمن تاریخی مسیحیت ومسیحیان اروپا وامریکا ست؟این حمایت اروپا وامریکا از اسرائیل به جز خیانت ،حماقت هم هست وروزی که سربازان اسرائیل، که به خون مسیحیان اروپا تشنه اند به دروازه های اروپا برسند ان موقع سران امریکا واروپا از حمایت احمقانه خود از اسرائیل پشیمان خواهند بود وخائنین امریکا واروپا لبخند رضایت خواهند زد.کشور اسرائیلی که خود اروپایی ها وامریکایی ها تاسیس کردند وحمایتش کردند در حال حاضر این اسرائیل حرامزاده هیولایی شده که خود اروپا وامریکا را می خواهد ببلعد.حزب جمهوری خواه امریکاوترامپ احمق مزدوروحمال اسرائیل هستند وبه کشور خودشان امریکا وملت امریکا خیانت کردند،حزب دمکرات امریکا واقای بایدعاقل هستند ومیهن پرست راه خودشان را از ترامپ خائن احمق وحزب جمهوری خواه خائن جدا کنند.ودست از حمایت اسرائیل واوکراین اسرائیلی که تبدیل به اسرائیل دوم در اروپا شده بردارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس