کد خبر 1362916
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
نکونام: با تمرکز و فعل خواستن تا ثانیه پایانی جنگیدیم/ آهال «زشت» بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران با ابراز خرسندی از برتری دیرهنگام تیمش مقابل نماینده ترکمنستان تأکید کرد، این مهم با تمرکز و فعل خواستن محقق شده است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار فولاد ایران - آخال ترکمنستان که به برتری یک بر صفر فولاد انجامید، اظهار داشت: می‌دانستیم که تیم آخال یک تیم قابل احترام و خوب است و خیلی خوب و بابرنامه بازی می‌کند. می‌دانستیم بازی امروز بازی سختی برای ما می‌شود، اما با تمرکز بالا و فعل خواستن بازی کردیم و توانستیم به موفقیت برسیم. در دو بازی که تیم آخال انجام داده بود هیچ تیمی به اندازه ما موقعیت برابر این تیم نداشت. در زمانی که این تیم 11 نفره بود و حتی وقتی ده نفره شد، خیلی خوب بازی کردیم و خلق موقعیت انجام دادیم و اگر اندکی دقت داشتیم می‌توانستیم زودتر بازی را ببریم و گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان تیم خودم خسته نباشید می‌گویم. خیلی زحمت کشیدند. تیم آخال وقتی 10 نفره شد دفاع می‌کرد و بازی فیزیکی انجام می‌داد، اما ما توانستیم بازی را پیروز شویم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. دور دوم بازی‌ها باقی مانده است و باید تمرکز بالا داشته باشیم و به بازی‌های برگشت فکر کنیم‌. در 20 دقیقه آخر تیم حریف بازی را کاملاً از جریان انداخت و یک فوتبال کاملاً زشت انجام داد که بسیار ناراحت‌کننده بود مخصوصاً برای ما که می‌خواستیم به گل برسیم. تیم آخال خیلی وقت تلف کرد. داور بازی را به خوبی کنترل کرد و به خوبی دیدار را علی‌رغم 10 نفره شدن تیم حریف قضاوت کرد.

وی افزود: ما همیشه این اعتمادبه‌نفس را در همه بازی‌های‌مان داریم، اما همانطور که همه کارشناسان و افرادی که فوتبال را آنالیز می‌کنند می‌دانند که تیم آخال یک تیم باکیفیت است و خوب بازی می‌کند و شانس‌های زیادی را به دست می‌آورد. در سه بازی آسیایی تیم ما هشت تا 10 موقعیت عالی گل را داشته و چهار بار توپ را به تیرک دروازه حریفان زده‌ایم. ما نیاز به تلاش داریم تا این شرایط را باز هم تکرار کنیم ‌و به سمت موفقیت حرکت کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس