یک مسلمان برمه‌ای درباره قتل‌عام میلیون‌ها برمه‌ای در این کشور گفت که بودایی‌های این کشور، مسلمانان را بین نوشیدن شراب و خوردن گوشت خوک یا مرگ مخیر می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل مشرق،‌ "عایشه صلحی" زن مسلمان برمه‌ای در گفت‌وگو با روزنامه مصری الوطن از کشتار و قتل عام وحشیانه 10 میلیون مسلمان برمه‌ای در این کشور پرده برداشت.

وی در این ارتباط گفت که بودایی‌های این کشور مسلمانان را بین خوردن گوشت خوک و نوشیدن شراب یا مرگ مخیر می‌کنند و مسلمانان برمه مرگ را بر این نوع زندگی ترجیح می‌دهند.

الوطن در این ارتباط نوشت که این زن برمه‌ای که شریعت اسلامی را در مصر تحصیل می‌کند، تصريح کرد که مسلمانان برمه در جهنمی واقعی زندگی می‌کنند و آنها راهی جز فریاد ندارند.

وی در این ارتباط از یک میلیارد مسلمان درخواست کمک کرد و سکوت آنها در برابر این کشتار و قتل عام را جایز ندانست.

این زن برمه‌ای گفت که هم‌اکنون خانواده‌اش به همراه بسیاری دیگر از مسلمانان این کشور از بیم بودایی‌ها به بنگلادش گریخته‌اند و یکی از دوستان نزدیکش قربانی این کشتارها شده است.

وی افزود: هم‌اکنون 10 میلیون مسلمان در برمه زندگی می‌کنند که 10 درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند اما ارتش و دولت با آنها مانند افراد جذامی که باید از شر آنها خلاص شد، برخورد می‌کنند.





مسلمانان برمه در معرض کشتار و قتل عام بودایی‌ها و هندوهای این کشور قرار دارند، به گونه‌ای که در نخستین حمله صورت گرفته علیه آنها یک‌هزار نفر کشته و 500 نفر زخمی و حدود سه هزار نفر ربوده و 300 هزار نفر به بنگلادش آواره شدند و 20 روستا تخریب شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    0 0
    کجا هست این برمه؟؟؟؟
  • طاهر ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    0 1
    لازمه گروههای مقاومت مسلمان در این کشور تشکیل بشه تا بوداییها یا هندوها هم متوجه بشوند صلح و امنیت خوبه و اگه قرار بهم بخوره پس بهتره کسی ایمن از این بی نظمی نباشه!!! یا مهدی
  • حق الناس ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    1 0
    اگه مسیحی یا یهودی یا ... غیر مسلمان بودن بودن الان به وضعشون رسیدگی می شد . بیچاره ها مسلمان هستند - جای حضرت امام خمینی خالی فکر نمی کرد انقلابش به این روز بیفته حتی نتونه از اتباع خودش پشتیبانی کنه چه برسه به مسلمانان دیگر -
  • عبداللهی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    0 0
    این اتفاقها مربوط به چه سالی میشه؟!!!چرا رسانه ها چیزی دراین باره منتشر نمی کنند؟!!!تامسلمانان به کمک این مسلمانان مظلوم بشتابند.دولتهای اسلامی در این مورد چکار کردند؟!!! دولت ایران چه عکس العملی ازخودنشان داد؟
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    0 0
    كي كجا چگونه ؟واي بر اين مسلماني
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    0 0
    خدا بیامرزه فروید رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس