کد خبر 1362106
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
سیمئونه: اتلتیکو برای رضایت افراد حرافی مثل «ساکی» سبک خود را عوض نمی‌کند

سرمربی تیم اتلتیکومادرید برغم انتقادات شدید از سبک بازی تیم تحت هدایتش، مصرانه تاکید دارد که این تیم در دیدار برگشت برابر منچسترسیتی در یک چهارم لیگ قهرمانان، همچنان از سبک همیشگی خود پیروی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، اتلتیکو در دیدار رفت برابر شاگردان «پپ گواردیولا» پس از ارائه نمایشی بیش از حد تدافعی و بدون تلاش قابل توجه برای رسیدن به دروازه حریف که در نهایت با شکست یک بر صفر آنان همراه شد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و «آریگو ساکی» از جمله کسانی بود که این سبک بازی را «فوتبال ماقبل تاریخ و متعلق به دهه ۶۰» خواند.

دیگو سیمئونه در نشست خبری پیش از دیدار فرداشب برابر سیتی در واکنش به اظهارات ساکی گفت: من از ۲۰۰۵-۲۰۰۶ مربیگری می‌کنم و همواره ترجیح داده‌ام به همکارانم احترام بگذارم اما همیشه مربیان و بازیکنان قدیمی بوده‌اند که برای جلب توجه مردم، دهانشان را باز می‌کنند. تنها کاری که می‌کنم نادیده گرفتن آنها است.

سیمئونه بر این باور است که تیمش هویتی داشته و به آن پایبند است؛ تیمی که در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ به فینال لیگ قهرمانان رسید.

وی افزود: با تیمی به میدان می‌رویم که بازی خیلی خوبی را  به نمایش می‌گذارد. اما امیدواریم و البته بدیهی است که امیدوار بودن به تنهایی کافی نیست. با این حال، تلاش می‌کنیم به آنها ضربه بزنیم. با حرف زدن کار چندانی از پش نمی‌رود و نکته مهم این است که بعد از شروع بازی چه اتفاقی می‌افتد.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس