کد خبر 1362043
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
آلودگی هوا و تاثیرات آن بر سلامتی

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از استقبال شهروندان از اپلیکیشن کیفیت هوا خبر داد و گفت: همزمان با تشدید آلودگی هوای تهران، شاهد سیر صعودی نصب این اپلیکیشن از سوی شهروندان بودیم.

به گزارش مشرق، سیدمحمدمهدی میرزائی قمی درباره روش‌های اطلاع عمومی از کیفیت هوا اظهارداشت:  با استفاده از روش‌های مختلف، سعی داریم تا نسبت به اطلاع‌رسانی کیفیت هوا به شهروندان اقدام کنیم. از جمله این روش‌ها، اپلیکیشن کیفیت هوای تهران است که تعداد نصب فعال آن از سوی شهروندان طی چند روز اخیر بیش از ۸ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:

چند راهکار برای مبتلایان به آسم در اوج ریزگردها

وی در مورد مسیر دریافت اطلاعات آلودگی هوا توسط اپلیکیشن کیفیت هوای تهران، توضیح داد: کاربران اندروید از طریق اپ‌استور بازار و کاربران IOS نیز از طریق اپ‌استور سیب می‌توانند نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنند.

میرزائی قمی، سایت اصلی شرکت کنترل کیفیت هوا به نشانی air.tehran.ir که اطلاعات کیفیت هوا، اخبار و گزارش‌های آماری و تحلیلی آلودگی هوا در آن منتشر می‌شود را از جمله ابزارهای اطلاع‌رسانی به شهروندان نام برد و گفت: علاوه بر این، سایت اطلاع‌رسانی آنلاین کیفیت هوا به نشانی airnow.tehran.ir نیز برای انتقال اطلاعات مربوط به وضعیت هوا از دیگر روش‌های اطلاع‌رسانی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اهمیت و نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان در مورد آلودگی هوا، خاطرنشان کرد: به این منظور، علاوه بر صدا و سیما و سایر رسانه‌های رسمی از امکان شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • بشار عبدالواحد IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس