خطای رمضانی آشکار بود/ می‌خواهند حقیقت را وارونه جلوه دهند

باشگاه نساجی مازندران نوشت که با وجود ایجاد موج رسانه‌ای برای به‌حق نشان دادن درخواست باشگاه استقلال، گل مهاجم آبی‌ها درست نبود.

به گزارش مشرق، باشگاه نساجی مازندران در کانال روابط عمومی خود، فیلمی از گل مردود استقلال به شاگردان ساکت الهامی منتشر کرد که به صورت واضح نشان می‌دهد آرمان رمضانی پیش از گشودن دروازه نساجی، روی مدافع این تیم خطا کرده است.

باشگاه نساجی ذیل این فیلم، متن زیر را منتشر کرده که به شرح زیر است:

«صحنه آشکار خطای آرمان رمضانی مهاجم استقلال روی امیرمهدی جانملکی مدافع نساجی که به درستی از سوی عرب براقی داور این دیدار تشخیص داده و گل استقلال مردود اعلام شد. متأسفانه برخی از تیم‌ها با در اختیار داشتن انواع رسانه، سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها دارند.

بیانیه باشگاه نساجی مازندران پیش از دیدار با استقلال، صرفاً رنج‌نامه‌ای بود که نساجی چندین هفته از ناحیه داوری متضرر شد. همین کم‌دقتی‌ و اشتباهات در داوری‌ها، گاهاً موجب برهم زدن آرامش تیمی و همچنین به وجود آمدن حواشی متعددی برای تیم نساجی شده است.

باشگاه نساجی هیچ‌گاه قصد توهین و تهمت نسبت به مجموعه یا باشگاهی را ندارد و عموماً علی‌رغم ناعدالتی‌ها، دست به برهم زدن اوضاع و ایجاد تشنج نداشته و همواره به قوانین تمکین کرده است. اگر سری به نشست‌های خبری ساکت الهامی سرمربی نساجی بزنید، پی به حسن نیت باشگاه نساجی خواهید بُرد.

با توجه به ایجاد جو رسانه‌ای برای به‌حق نشان دادن تیم استقلال در رسانه‌ها و افکار عمومی، حقیقت چیز دیگری است».

این در حالی است که فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از مسابقه‌ گفته بود اگر گل رمضانی خطا بوده باشد، مربیگری را کنار می‌گذارد. باید دید سرمربی استقلال حاضر به عملی کردن وعده خود خواهد بود یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    شما خودتو ناراحت نکن کلا کیسه وارونه میبینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس