کد خبر 136196
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹

بیشتر هنرمندان قدیمی بیکار هستند چون تهیه کنندگان به جای استفاده از چهره های قدیمی از چهره های جدید استفاده می کنند که هزینه کمتری بپردازند.

به گزارش مشرق به نقل از همراهان نیوز، آنچه که در ادامه می‌خوانید متن گفتگوی همراهان نیوز با ملکه رنجبر( بازیگر اسبق سنیما و تلویزیون )است.

الان مشغول به چه کاری هستید؟

من در یک فیلم سینمایی که کار آقای ولیدیان است در حال ایفای نقش هستم و یک قرارداد جدید هم بسته ام که هنوز شروع نشده است.

بهترین فیلمی که تا به حال بازی کردید چه بوده است؟

حدودا  60 سال است که در کار بازیگری هستم و مثل مادری که نمی تواند  بگوید کدام بچه اش بهتر است من هم نمی توانم بگویم که کدام فیلم من بهتر بوده است. من یک عمر است که موهایم را در این کار سفید کرده ام و همه کارهایم را دوست دارم و محبت های مردم باعث شده که من همیشه موفق باشم.

چرا وزارت ارشاد به برخی از فیلم ها مجوز پخش شدن نمی دهد؟

واقعا کمال تاسف را دارم که در بعضی فیلم ها برخی از بازیگر های بدون تجربه و تازه کار را انتخاب می کنند ومن با چشم خودم رفتارهایی را  از این چهره های جدید دیدم که حتی خجالت می کشم اسم هنرمند را روی خودم بگذارم.

چرا برخی از بازیگران معروف و قدیمی سینما بی کار هستند؟

الان بیشتر هنرمندان قدیمی بیکار هستند چون تهیه کنندگان به جای استفاده از چهره های قدیمی از چهره های جدید استفاده می کنند که هزینه کمتری بپردازند.

علت خالی بود سالن های سینما چیست؟

ملکه رنجبر: فیلم هایی که الان ساخته می شود مانند فیلم های گذشته مفهومی نیست و برخی افراد که تجربه ساخت یک فیلم سینمایی را دارند فکر می کنند که کارگردان حرفه ای  هستند.

برای من این اتقاق عجیب افتاد ، در شهرستان برای یک کار دعوت داشتم یکی از این چهرهای مسنی که متاسفانه اسمش در ذهنم نیست پشت صحنه داد می زد که تا پولم را ندهید من بازی نمی کنم ! با دیدن این وضعیت گفتم مجانی این کار را برایتان انجام می دهم و به تهران بر می گردم .و جای تاسف دارد که این افراد حیثیت یک عده هنرمند که زحمت کشیدند و هنر را به اینجا رساندند را می برند.

چرا برخی غیر حرفه ای ها در حال حاضر سوپر استار سینما هستند؟

بهتر است درباره کسانی که تازه وارد سینما می شوند قضاوت نکنیم چون معروف تر می شوند و من تاسف می خورم که این همه هنرمندان ما در گوشه و کنار بیکار هستند با وجودی در این راه زحمت کشیده اند و زندگی این هنرمندان با درآمد این کار می گذرد.

خاطره ای از مرحوم ملک مطیعی دارید؟

من و مرحوم ملک مطیعی سالها با هم سابقه کار داشتیم و در تئاتر لاله زار با هم کار می کردیم و جای تاسف است که این هنرمند خوب از بین ما رفت و بهترین خاطره من از ایشان مجموعه زیر آسمان شهر بود که نه تنها موفقیت برای تلویزیون داشت بلکه برای من و بازیگران این مجموعه موفقیت زیادی داشته است که هنوز مردم عزیز ما فراموش نکرده اند و در بنده مردم ایران را دوست دارم و هر چی دارم از مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس