کد خبر 1361902
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
حدود 60 درصد آمریکایی‌ها عملکرد بایدن را تایید نکردند

یک شبکه تلویزیونی عربستان سعودی، رئیس‌جمهور آمریکا را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که طی ماه‌های اخیر برخی رسانه‌ها از شدت گرفتن اختلافات و تنش‌ها بین عربستان سعودی و آمریکا گزارش داده بودند، اقدام یک شبکه سعودی در تمسخر جو بایدن خبرساز شده است.

شبکه تلویزیونی «ام بی سی» عربستان سعودی در یک برنامه طنز، سلامت جسمی و ذهنی رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا را به سخره گرفت. در این برنامه، گاف‌های کلامی و حواس پرتی بایدن ۷۹ ساله برجسته شده است.

در ابتدای این فیلم، یک بازیگر مرد و یک بازیگر زن که ایفا کننده نقش جو بایدن و «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا هستند وارد می‌شوند و برای حاضران دست تکان می‌دهند.

طبق روایت این فیلم، بایدن و هریس برای برگزاری یک نشست خبری در جمع خبرنگاران وارد صحنه می‌شوند اما رئیس‌جمهور آمریکا که کاملا خسته به نظر می‌رسد، بعد از تکان دادن دست برای خبرنگاران، از صحنه خارج می‌شود و معاونش دوباره او را پشت تریبون برمی‌گرداند.

شبکه سعودی ام بی سی در این برنامه، بارها به موضوع حواس پرتی رئیس‌جمهور آمریکا طعنه می‌زند و همچنین چرت زدن‌های او در جلسات عمومی را به سخره می‌گیرد.

در صحبت‌هایی که بازیگر نقش بایدن پشت تریبون بیان می‌کند، او حتی نمی‌داند که درباره چه موضوعی باید حرف بزند و معاونش بارها به او گوشزد می‌کند که موضوع صحبت‌های امروز او درباره روسیه و چین است.

در پایان این فیلم کوتاه، بازیگر ایفاکننده نقش رئیس‌جمهور آمریکا حین سخنرانی پشت تریبون، خوابش می‌برد و معاونش مجبور می‌شود به او برای زمین نخوردن، کمک کند و در پایان خطاب به حاضران در نشست می‌گوید: «برای رئیس‌جمهورتان دست بزنید».

تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در این شبکه تلویزیونی عربستان سعودی در شرایطی صورت گرفته که پیشتر رسانه‌ها از شدت گرفتن اختلافات و تنش‌های ریاض با واشنگتن درباره مسائل مختلف منطقه خبر داده بودند.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی در این باره نوشته بود مسائل بسیاری باعث تنش در روابط آمریکا و عربستان سعودی شده که از جمله آن می‌توان به تلاش بایدن برای بازگشت به برجام و همچنین تعلل واشنگتن در «تروریستی» خواندن انصارالله یمن اشاره کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • بشار عبدالواحد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 12
    سعودی کار اشتباهی کرده بایدن رو مسخره کرده. مسخره کردن دیگرام حرام است
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      17 0
      برای رژیم سفاک و خونریزی که قتل عام زنان و کودکان بی دفاع یمنی کار هرروزه اش شده حلال و حرام بی معناست
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      6 0
      آره خودتی ، ما هم باور کردیم تو حلال حروم سرت میشه!!!
    • حاجی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      0 0
      پول داشتن یعنی همین با پول هر کاری میشه حتی مسخره کردن بایدن ودیگران
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    8 0
    بسیار جالب بود،،، عین حقیقت که خیلی از مسائل قاطی میکنه
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      0 0
      بدبختی میدونید چیه ؟گاو شیرده هم با دیدن اوضاع امریکا و ریس جمهورش غیرتی شد و به ما ما افتاد اما غربگراها و اصلاحطلبهای ایرانی هنوز در مقابل بایدن سجده میکنند و حاضرند گاز های خروجی بدن این پیری را بعنوان ادکلن استفاده کنند
  • قریشی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    19 3
    ندیده بودم یک گاو شیرده صاحبش رو مسخره کنه!
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    بالاخره گاو شیرده به صاحبش شاخ زد.
  • پیام بیگی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    11 2
    گاو شیرده غیرتی شده
  • محسن IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    11 3
    بیچاره ها شما که بقا تون مدیون امریکا هستید و اگه ۲۴ ساعت دست از حمایت شما برداره ساقط میشید . میگن عربها توعمرشون صندوق انخابات ندیدن اگه ببینن فکر میکنند جعبه مار گیریه .اخرین انخابات انها برمیگرده به ۱۴۰۰ سال پیش که سران قرایش هم رای شدند پیامبر اسلام ص به قتل برسانند بعد اون دیگه به خودشون انخاباتی ندیدن
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      کدوم حمایت دلت خوشه ؟ ولشون کرده به امان خدا تا الان با پول فقط زنده موندن یه مش اسباب بازی بدرد نخور فقط بهش میدن دلش خوش باشه
  • علی اصغر از تهران IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    8 2
    این که پادشاه خودشون جزء خنگ ترین پادشاهها است
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    اینکه عربستان آمریکا رو مسخره کنه خیلی برای آمریکا خفت بار است. تا دیروز به عربستان میگفتند گاو شیرده حالا ... خاک تو سر جفتشون.
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 0
    آدم می خوادممد بن سلمان مسخره کنه-آبرو آل سعود برده باعیاشی/وآدم کشی
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    امریکائیام میتونن یه فیلمی درمورد خرف شدن سلمان شاه درست کنن. ارباب که بایدن باشه .وای بحال گاوش که خرف تر ازصاحبشه.انشائ بنویسن بخونه
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس