کد خبر 1361882
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
وعده عجیب پنجعلی برای مدیریت آکادمی پرسپولیس/ سرخ‌ها به عقب بازمی‌گردند؟

از آنجایی که احتمال تغییر در کادر مدیریت آکادمی پرسپولیس وجود دارد، باید دید در نهایت مدیرعامل باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، طی یکی دو روز آینده جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس برگزار و تکلیف آکادمی این باشگاه و مدیریت آن مشخص خواهد شد. قرار است در این جلسه تکلیف مدیریت آکادمی که در فصل اخیر با مدیریت محسن خلیلی کار می‌کرد، مشخص شود.

در این باره از محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای حضور در این سمت نام برده می‌شود. پنجعلی که در ابتدای حضور رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس از منتقدان سرسخت او بود و حتی مصاحبه‌هایی علیه درویش انجام داد، حالا شانس زیادی برای نشستن روی صندلی مدیریت آکادمی این باشگاه را دارد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد پنجعلی از خارجی‌های پرسپولیس

محمد پنجعلی قصد دارد در صورت حضور دوباره در آکادمی پرسپولیس با پیشکسوتانی نظیر رحیم یوسفی، مرتضی فنونی‌زاده، جمشید شاهمحمدی و... کارها را انجام دهد. نکته جالب و البته عجیب اینجاست که پنجعلی پیشنهاد داده که نه تنها بودجه‌ای از باشگاه برای اداره امور نمی‌گیرند، بلکه حتی به درآمدزایی هم خواهند پرداخت!

گفته می‌شود پنجعلی به مسئولان باشگاه اعلام کرده برای آکادمی،‌ اسپانسر دارد و حتی حق پخش تلویزیونی هم خواهد گرفت!

در دوره فعالیت محمد پنجعلی در آکادمی پرسپولیس علاوه بر برخی نارضایتی‌هایی که وجود داشت، تیم‌های پایه در نتیجه‌گیری هم موفق نبودند به طوری که تیم نوجوانان و نونهالان به رده پایین‌تر سقوط کردند و وضعیت آکادمی اصلا شرایط خوبی نداشت. این در حالی است که در فصل اخیر فوتبال پایه که مدیریت برعهده محسن خلیلی بود، شرایط تیم‌های رده پایه پرسپولیس، شرایط امیدوارکننده‌ای نشان داد و حالا در صورت تغییر با وضعیت گفته شده احتمالا باید منتظر بازگشت به عقب این باشگاه در رده پایه باشیم.

در اینکه هویت باشگاهی مثل پرسپولیس بر پایه اعتبار پیشکسوتانش تشکیل شده شکی نیست، اما با تغییرات احتمالی باید دید که چه آینده‌ای در انتظار آکادمی این باشگاه خواهد بود، هر چند که احتمالا ردپایی از علی پروین که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با رضا درویش دارد هم در این تحولات به چشم می‌خورد.‌

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس