کد خبر 1361694
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
جام حذفی؛ ماراتن استقلال-نساجی به وقت‌های اضافه رفت

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در مرحله‌ یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال و نساجی مازندران ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را «امیر عرب‌براقی» با کمک‌های «مهدی عالیقدر» و «حسن انتظار» بر عهده داشت.

جام حذفی؛ ماراتن استقلال-نساجی به وقت‌های اضافه رفت

استقلال و نساجی در لیگ برتر دو بار روبروی یکدیگر قرار گرفتند، دو مسابقه‌ای که با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در جام جذفی جدال آبی‌پوشان تهرانی با نماینده قائمشهر باید یک تیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک می‌کرد.

استقلال که در دو فصل گذشته در فینال حذفی دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده است، امسال به دنبال طلسم شکنی است. شاگردان فرهاد مجیدی که در لیگ برتر با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به پرسپولیس صدرنشین هستند، شانس زیادی برای قهرمانی دارند و به دنبال پیروزی در این مسابقه و رسیدن به نیمه‌ نهایی هستند.

جام حذفی؛ ماراتن استقلال-نساجی به وقت‌های اضافه رفت

نساجی مازندران با ساکت الهامی یکی از تیم‌های تاکتیکی فوتبال ایران است و در آزادی می‌خواست شگفتی دیگری را در جام حذفی خلق کند.

دقیقه ۵: استقلال در پشت محوطه جریمه صاحب ضربه کاشته شد، وریا غفوری پشت توپ ایستاد و ضربه خوبی به توپ زد اما واکنش حقیقی با واکنشی بهتر دروازه نساجی را بسته نگه داشت.

دقیقه ۸: استقلال بهترین موقعیت را برای گلزنی به دست آورد،امیر حسین حسین‌زاده در حالی که کوین یامگا را در کنارش داشت و می‌توانست با یک پاس عالی زمنیه ساز گل استقلال شود با خودخواهی به سمت دروازه شوت زد که ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

جام حذفی؛ ماراتن استقلال-نساجی به وقت‌های اضافه رفت

دقیقه ۲۵: صابر حردانی در حالی که روزبه چشمی را روبروی خود داشت به سمت دروازه استقلال شوت زد اما ضربه زمینی این بازیکن به تیرک برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: شوت کریم اسلامی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان علی‌رضا رضایی قرار گرفت.

دقیقه ۴۲: فرصت خوب برای یامگا در داخل محوطه جریمه نساجی در دقیقه ۴۳ ولی او نتوانست از این فرصت استفاده لازم را ببرد.

جام حذفی؛ ماراتن استقلال-نساجی به وقت‌های اضافه رفت

دقیقه ۵۵: استقلال در میانه زمین صاحب ضربه ایستگاهی شد، شوت زبیر نیک‌نفس در شلوغی محوطه جریمه نساجی مازندران به حسین‌زاده رسید اما ضربه این بازیکن به راحتی در دستان حقیقی قرار گرفت.

دقیقه ۵۷: فرار امیرحسین حسین‌زاده از سمت راست و شوت این بازیکن با واکنش عالی علی‌رضا حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۷۶: آمانوف با اشتباه مدافعان نساجی در دفع توپ صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه کم‌جان این بازیکن توسط حقیقی به صورت دراز کش مهار شد.

دقیقه ۷۸: آمانوف بازهم فرصت ایده‌الی را برای گلزنی به دست آورد، سانتر خوب صالح حردانی روی پای راست آمانوف فرود آمد اما شوت این بازیکن به خارج رفت تا آه از نهاد فرهاد مجیدی بلند شود.

جام حذفی؛ ماراتن استقلال-نساجی به وقت‌های اضافه رفت

دقیقه ۸۰ : ارسال کرنر مهدی‌پور با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد اما توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه به خارج رفت.

دقیقه ۹۲: اشتباه مدافعان نساجی مازندران باعث شد تا امیر حسین حسین‌زاده در پشت محوطه جریمه صالب توپ شده و شوت‌زنی کند اما بازهم علی‌رضا حقیقی با واکنش خوب خود توپ را به کرنر فرستاد.

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری(آرمان رمضانی)، ابوالفضل جلالی(مهدی مهدی‌پور)، زبیر نیک‌نفس‌، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی (صالح حردانی)، ، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده(عزیزبک آمانوف)

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، سعید بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، صابر حردانی، مرتضی منصوری، حسن نجفی(عرفان گل محمدی)، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی(مهرداد عبدی)

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    واقعا کادرفنی استقلال باید به بازیکنان یاد بده که فوتبال رو باید گروهی بازی کنن نه تنهایی از اول بازی تا پایان 120 دقیقه ده تا موقعیت بدلیل خودخواهی و تکروی بازیکنان خراب شد بازی ای خیلی راحت باید برنده بشیم رو به پنالتی کشوند حالا باید با با حرص خوردن ضربات پنالتی رو تماشا کنیم
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      حرص نخور دیگه باختید. بهت تقلب رسوندم
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    وقتی مربی وارد حاشیه میشه و فریب اطرافیان رو میخوره همین میشه عاقبت کار. اگر غلامپور و مدیر رسانه ای رو بندازن بیرون دیگه به این راحتی یه جام رو تو آزادی از دست نمیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس