کد خبر 1361670
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
حادثه تیراندازی در لس آنجلس آمریکا قربانی گرفت

حادثه تیراندازی در حومه شهر لس آنجلس چند کشته و زخمی بر جای گذاشت. پلیس هنوز اطلاعاتی درباره جزئیات این حادثه ارائه نکرده است.

به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، به گفته پلیس شهر لس آنجلس در آخرین حادثه تیراندازی حومه این شهر دو نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

مرکز پلیس شهر در بیانیه‌ای تیراندازی را حدود ساعت ۴ بعدازظهر در نزدیک یک منطقه مسکونی اعلام کرد.

به گفته پلیس این حادثه تیراندازی در محله ویلوبروک در ۱۶ کیلومتری جنوب مرکز شهر لس آنجلس رخ داد.

به گفته مقامات، یک پسر ۱۷ ساله و یک مرد بالغ در محل جان باختند. وینسنت اورسینی یکی از افسران پلیس حاضر در محل گفت: این نوجوان از قسمت بالای بدنش مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

هنوز هیچ فرد یا گروهی دستگیر نشده است و اطلاعاتی درباره تیرانداز یا تیراندازان در دست نیست.

به گفته سازمان آتش نشانی لس آنجلس، چهار قربانی مرد که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند، به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی وخیم و سه تن دیگر جراحات جزئی داشتند.

به گزارش تلویزیون ABC۷، کارآگاهان بعداً متوجه شدند که یک قربانی زن که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده است، خودش را به بیمارستان رسانده است.

وقوع این تیراندازی در حالی است که فشارها بر دولت آمریکا جهت مقابله با خشونت های مسلحانه و قتل با سلاح گرم در این کشور، سرانجام جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده را وادار کرد تولید سلاح های ثبت نشده در این کشور را ممنوع اعلام کند.

 اسلحه های ثبت نشده به صورت خصوصی در آمریکا تولید می شوند و در پایگاه های دولتی ثبت نشده یا شماره سریال ندارند.

قانون جدید، کیت‌های موسوم به "بخرید، بسازید و شلیک کنید" را ممنوع می کند. افراد می‌توانند بدون بررسی سوابق این کیت ها را به صورت اینترنتی یا در فروشگاه ها در آمریکا خریداری کنند.

به گفته مقامات ارشد دولتی امریکا، کسانی که این کیت ها را خریداری می کنند می توانند ظرف ۳۰ دقیقه یک سلاح بسازند.

قانون جدید تصریح می‌کند که چنین کیت‌هایی طبق قانون کنترل اسلحه به عنوان "سلاح‌های گرم" شناسایی می شوند و در نتیجه، تولیدکنندگان تجاری آن‌ها باید مجوز داشته باشند، شماره سریال‌ بر روی آنها درج کنند و سوابق خریدار را قبل از فروش این کیتها بررسی کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس