کد خبر 1361430
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
پشت پرده عدم توافق کی‌روش با مصر

شبکه «اسکای نیوز» از پشت پرده عدم توافق کی روش با فدراسیون مصر برای ادامه همکاری خبر داد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال مصر شب گذشته بعد از جلسه با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی اش اعلام کرد طرفین به توافق نرسیدند و ادامه همکاری ممکن نیست.

شبکه «اسکای نیوز» عربی در گزارشی به پشت پرده عدم توافق کارلوس کی روش برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال مصر پرداخت.

این شبکه معتبر عربی در این زمینه نوشت: کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال مصر برای ادامه همکاری به دو دلیل توافق نکرد. دلیل اول مرد پرتغالی درخواست فدراسیون فوتبال مصر به کاهش دستمزد ماهیانه اش بود.

پشت پرده عدم توافق کی‌روش با مصر

فدراسیون مصر به دلیل عدم صعود تیم ملی این کشور به جام جهانی و ناکام ماندن کی روش در این ماموریت بزرگ درخواست کرد تا دستمزد مربی پرتغالی کاهش پیدا کند و در این صورت ادامه همکاری میسر خواهد بود. اما در مقابل کی روش به شدت با این درخواست مصری ها مخالفت کرد.

دومین دلیل کی روش برای عدم توافق با فدراسیون مصر برای ادامه همکاری دریافت پیشنهادی از تیم ملی یک کشور راه یافته به جام جهانی(ایران) بود.

پیش از این سایت الکوره مدعی شد کی روش از تیم های ملی ایران، استرالیا، عراق و تونس پیشنهاد دریافت کرده است. مربی پرتغالی سابقه ۷ سال مربیگری در تیم ملی کشورمان را در کارنامه اش دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    پشت پرده ، پشت پرده گفتی ای ناقلا ازون حرفا زدی ای پیش فعال ای بامادور ای پامادور ، خودت میدونستی اون پشت پشت ها خبری است ای بلا شیطون خ خ خ ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس