کد خبر 1361397
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
ابراز نگرانی مقامات کاخ سفید از افزایش شمار مهاجران

مقامات کاخ سفید نگرانی شدید خود را از افزایش بی سابقه شمار مهاجران در ماه آینده میلادی اعلام کردند.

به گزارش مشرق، مقامات کاخ سفید نگرانی شدید خود را از افزایش بی سابقه شمار مهاجرانی که قصد ورود به خاک آمریکا در پایان ماه آینده میلادی را دارند، اعلام کردند.

براساس این گزارش، نگرانی مقامات آمریکا از این موضوع، همزمان با نزدیک شدن به زمان لغو قانون مرزی محدود کننده‌ای (ماده ۴۲) است که در دوران ترامپ به تصویب رسیده بود و بر مبنای آن هر فردی نمی توانست وارد خاک آمریکا شود.

بیشتر بخوانید:

رویکرد دوگانه دولت «بایدن» در قبال پناهجویان اوکراین و کامرون

بر این اساس، دولت بایدن با لغو این قانون، در مرزهای کشورش به ویژه مرز مکزیک، با شرایط بحرانی مواجه شده که بر اساس آن دولت بین هدف خود برای پذیرش مهاجران و مقابله با جریان فزاینده و رو به رشد شمار آنها که قصد ورود به خاک آمریکا را دارند، گرفتار شده است.

یک منبع در تماس با یکی از مقامات ارشد دولتی اظهار کرد نگرانی مقامات درباره این موضوع همزمان با نزدیک شدن به انتخابات میان دوره‌ای و اعلام این خبر است که قانون محدودیت مرزی ماده ۴۲، پایان ماه آینده میلادی لغو می شود.

براساس آمار سازمان بین‌المللی مهاجرت، تنها تا سوم آوریل، حدود ۲ هزار نفر از مرزهای مکزیک با آمریکا، به کشورهایشان بازگردانده شده‌اند و انتظار می رود این رقم در پایان ماه می افزایش چشمگیری یابد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    مسیولین ما افتخارم میکنن که ۵۰۰۰ مهاجراافغانی رو روزانه و قانونی وارد ایران میکنند . که اکثرا هم مذهبشون بامافرق داره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس