کد خبر 1360946
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
توافق ستاره والیبال با پیکان برای جام باشگاه‌های آسیا

«سید‍محمد موسوی» که از بازیکنان باتجربه والیبال ایران محسوب می‌شود با تیم پیکان به توافقات اولیه دست پیدا کرده تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا از بیست و پنجم اردیبهشت تا یکم خرداد در ایران برگزار می‌شود و تیم شهداب به عنوان قهرمان لیگ ایران و پیکان به عنوان میزبان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. پیکانی‌ها قرار است از فردا (دوشنبه) تمرینات خود را آغاز کنند و بر همین اساس مذاکراتی با چند بازیکن انجام داده‌اند تا بتوانند از آنها به عنوان بازیکن کمکی در جام باشگاه‌های آسیا استفاده کنند.

در بین این بازیکنان نام سیدمحمد موسوی هم دیده می‌شود؛ بازیکنی که به تازگی از تیم فنرباغچه ترکیه جدا شده است. این بازیکن با پیکان به توافق اولیه دست پیدا کرده تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند. پیکانی‌ها به جز موسوی به دنبال جذب چند بازیکن مطرح دیگر هم هستند تا با این بازیکنان در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند.  

موسوی ۳۴ ساله سابقه بازی در تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کاله مازندران، متین ورامین، پیکان تهران، بانک سرمایه، پیام خراسان، اولشتین لهستان، سایپا، کوپرا پیاچنزا ایتالیا و فنرباغچه ترکیه را دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس