کد خبر 1360807
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
عالمی: بیانیه‌نویسی جذابیتی برای هواداران استقلال و پرسپولیس ندارد/فدراسیون نقش پررنگ تری داشته باشد

کارشناس فوتبال گفت: نباید فضا به گونه‌ای باشد که دو باشگاه هر دقیقه علیه یکدیگر بیانیه بدهند و یکدیگر را به چالش بکشند این مسائل دیگر هیچ جذابیتی برای هواداران ندارد.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی، در مورد حواشی رخ داده بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر صدور بیانیه‌ها و مصاحبه‌های سرمربیان دو تیم اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم از ایجاد چنین فضایی واقعاً متأسفم اما گاهی اتفاقاتی در فوتبال ما رقم می‌خورد که چنین حواشی  ساخته‌ می‌شود و حاشیه‌هایی بین دو باشگاه به وجود می‌آید با این حال بهتر است هر دو تیم تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذارند. در بروز این حواشی مدیران دو باشگاه دخالت کمتری دارند و بیشتر اتفاقاتی است که از اطراف مستطیل سبز نشأت می‌گیرد این در حالی است که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این فصل در جایگاه خوبی در جدول قرار دارند و در کورس قهرمانی قرار دارند البته استقلال 6 امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد و شانس بیشتری برای رسیدن به قهرمانی دارد.

وی افزود: در 5 سال گذشته پرسپولیس قهرمان لیگ شد که استقلال و هوادارانش به این قهرمانی احترام گذاشتند. اکنون هم که شرایط استقلال بهتر است و بازیکنانش با هم هماهنگ هستند و کادر فنی خوبی دارند شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است و پرسپولیس و هوادارانش باید به این مسئله احترام بگذارند. نباید فضا به گونه‌ای باشد که دو باشگاه هر دقیقه علیه یکدیگر بیانیه بدهند و یکدیگر را به چالش بکشند این مسائل دیگر هیچ جذابیتی برای هواداران و مردم فوتبال دوست ندارد. بهتر است که با ارائه بازی‌های زیبا در مستطیل سبز تماشاگران و هواداران را جذب کنیم و با کسب امتیاز به سمت قهرمانی برویم.

بیشتر بخوانید:

فنونی‌زاده: کُری‌خوانی وظیفه مجیدی و گل‌محمدی نیست/این بیانیه‌ها فقط روی اعصاب هواداران است

عالمی با اشاره به نقص فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون به عنوان متولی باید نقش پررنگ‌تری برای رفع این حواشی داشته باشد هیچ‌جای دنیای فوتبال چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنید که دو رقیب و دو باشگاه بیرون زمین این همه یکدیگر را به چالش بکشند این حواشی بیرون از مستطیل سبز جذابیتی برای هواداران ندارد پس بهتر است دو تیم هم تمرکزشان روی مسائل فنی باشد. 

وی در مورد اینکه هم یحیی گل‌محمدی و هم فرهاد مجیدی در مصاحبه‌هایشان مدعی هستند که نمی‌خواهند و نمی‌گذارند استقلال و پرسپولیس قهرمان شوند و این حرف را چقدر قبول دارد، عنوان کرد: به نظرم باید پرتقال‌فروش را پیدا کرد! این حرف را کارشناسان فوتبال قبول ندارند. شاید خود این دو مربی هم نمی‌دانند که چه کسی یا چه کسانی نمی‌گذارند و نمی‌خواهند استقلال یا پرسپولیس قهرمان شود.  استقلال اگر با همین روند نتیجه‌گیری پیش برود  6 فینال دیگر در لیگ برتر پیش‌رو دارد تا به قهرمانی برسد مجیدی بهتر است تمام تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.

عالمی در مورد اینکه نقش مدیر رسانه‌ای دو باشگاه در این فضای پرتنش چیست، بیان داشت: مدیران رسانه‌ای دو باشگاه باید به گونه‌ای عمل کنند که آرامش بیشتری به دو تیم تزریق شود و دو باشگاه در فضای آرام‌تر به کار خود ادامه دهند اما متأسفانه اینگونه نیست و ما شاهدیم مدیران رسانه‌ای دو تیم اینگونه عمل نمی‌کنند و به فضای چالشی بیشتر دامن می‌زنند. در حالیکه باید آنها آرامش را برای دو باشگاه به ارمغان بیاورند نه اینکه دو تیم مدام در فضایی چالش‌برانگیز قرار داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس