کد خبر 1360642
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
لیگ برتر انگلیس| جشنواره گل چلسی در خانه قدیس‌ها در روز شکست خانگی آرسنال

دیدارهای سی‌ودومین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پرگل چلسی در خانه ساوتهمپتون و شکست توپچی‌ها دنبال شد.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) با برگزاری سه بازی دنبال شد که در مهمترین و پرگل‌ترین آنها تیم فوتبال چلسی در خانه تیم ساوتهمپتون با نتیجه ۶ بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

مارکوس آلونسو در دقیقه ۸، میسون مانت دو بار در دقایق ۱۶ و ۵۴، تیمو ورنر دو بار در دقایق ۲۱ و ۴۹ و کای هاورتس در دقیقه ۳۱ گل‌های چلسی را در این بازی مقابل قدیس‌ها به ثمر رساندند. چلسی با این نتیجه هجدهمین پیروزی‌اش را کسب کرد و با ۶۲ امتیاز جایگاه خود در رده سوم جدول را استحکام بخشید.

در بازی همزمان دیگر تیم شهر لندن، آرسنال در ورزشگاه خانگی‌اش امارات با نتیجه ۲ بر یک مغلوب برایتون شد. تروسارد در دقیقه ۲۹ و اموپو در دقیقه ۶۶ تیم میهمان را پیش انداختند و آرسنال در دقیقه ۸۹ توسط مارتین اودگارد یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. با این نتیجه دهمین باخت فصل آرسنال رقم خورد و این تیم نتوانست از همشهری‌اش تاتنهام که مانند توپچی‌ها ۵۴ امتیازی است، اما تفاضل گل بهتری دارد، سبقت بگیرد و در رده پنجم جدول باقی ماند. برایتون اما با کسب هشتمین پیروزی‌اش، ۳۷ امتیاز شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد.

در آخرین بازی هم واتفورد در خانه با نتیجه ۳ بر صفر به لیدزیونایتد باخت. لیدز با کسب هشتمین برد فصل خود ۳۳ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده شانزدهم جدول تثبیت کرد. واتفورد رده نوزدهمی اما با قبول بیست‌ویکمین شکست خود با ۲۲ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول باقی ماند تا یک قدم دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک شود.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱ به وقت تهران استون‌ویلا میزبان تاتنهام خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول به ترتیب با ۷۳ و ۷۲ امتیاز اول و دوم هستند و چلسی با ۶۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس