غافلگیری اشغالگران از کمین مبارزان/ مقاومت دسته بسته نخواهد ماند

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین گفت: دشمن از حجم کمین ها و بمبهایی که با آن روبرو شد، غافلگیر شد.

به گزارش مشرق، طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین به المسیره اعلام کرد: نیروهای دشمن امروز سعی کردند که هیبت از دست رفته خود به دست استشهادیون در داخل اراضی اشغالی را احیا کند.

وی افزود: فرزندان مقاومت و گردانهای قدس در جنین امروز را به سلسله شکست های امنیتی و نظامی دشمن اضافه کردند و شکست جدیدی را برای آن رقم زدند. دشمن از حجم کمین ها و بمبهایی که با آن روبرو شد، غافلگیر شد و برای همین خیلی سریع از اردوگاه جنین قبل از بازداشت خانواده شهید رعد حازم عقب نشست.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ورود به جنین تفریح نیست و دشمن تاوان سنگینی برای تجاوزاتش خواهد پرداخت. شهرک نشینانی که به مقدسات هتاکی می کنند از واکنش فلسطینی به عملیات شهادت طلبانه در داخل اراضی اشغالی شوکه شدند.

عزالدین اعلام کرد: دشمن توان ایجاد امنیت برای شهرک نشینان و نظامیانش در کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی و مقاومت را ندارد. ما احتمال عملیات شهادت طلبانه بیشتری در مقابل افزایش حملات تروریستی اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست را می دهیم.

وی گفت: حملات اشغالگران اوضاع را به سمت نبرد نظامی جدید سوق می دهد و گروهای مقاومت در برابر تشدید تحرکات دشمن صهیونیست دست بسته نخواهند ماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس