کد خبر 1360437
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
حضور فرد جنجالی در اطراف سرخ‌پوشان +عکس

فرد جنجالی و حاشیه‌ساز بازی سپاهان ـ پرسپولیس دوباره اطراف سرخ‌پوشان دیده شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته گذشته خود مقابل هوادار که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد، به تساوی صفر - صفر دست یافت.

این مسابقه که البته قرار بود بدون حضور تماشاگران برگزار شود، تماشاگر ویژه‌ای داشت؛ تماشاگری که در بازی پرسپولیس و سپاهان که اردیبهشت سال گذشته در اصفهان برگزار شده بود، جنجال‌آفرین شد به طوری که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۶ ماه از حضور در استادیوم‌های ورزشی محروم شده بود که البته با پایان یافتن دوران محرومیت این فرد دوباره در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

حضور فرد جنجالی در اطراف سرخ‌پوشان +عکس

احسان کوراهیه، فردی است که در جنجال‌های به وجود آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس که در اصفهان برگزار شد، نقش زیادی ایفا کرد. این فرد آن زمان منسوب به تیم پرسپولیس بود و حتی گفته می‌شد برخی از کارهای هماهنگی و اجرایی سرخ‌پوشان را هم برعهده داشت؛ این موضوع البته با واکنش افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس روبرو شد و او هر گونه ارتباط با کوراهیه را تکذیب کرد. هرچند با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این فرد که منسوب به پرسپولیس بود ۶ ماه از ورود به ورزشگاه‌ها محروم و مبلغ ۲۰ میلیون تومان هم محکوم شد.

حضور فرد جنجالی در اطراف سرخ‌پوشان +عکس

با این همه کوراهیه در جریان بازی هوادار ـ پرسپولیس بر روی سکوهای ورزشگاه دستگردی دیده شد. حالا باید دید که با پایان محرومیت این فرد و حضور دوباره‌اش در جریان بازی اخیر پرسپولیس آیا دوباره او را در کنار سرخ‌پوشان در بازی‌های آتی خواهیم دید یا نه؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ماحسون IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    2 10
    کی گفته پرسپولیس تیم فوتبال هستش، فقط بلدن موقع گل خورن عین فنر در رفته بالا و پایین بپرند وموجب شادی ما بشن،ای کاش مثل همیشه گل بخورن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس