گل محمدی حتما باید یک نفر را می کشت؟/ نمی خواهم غرور پرسپولیسی ها را بیشتر از این خرد کنم/ مجیدی به خوبی خودش را کنترل می کند!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه وقتی بعضی‌ها محروم نمی‌شوند باعث می‌شود بقیه مربیان هم یاد بگیرند و این فرهنگ در فوتبال ما رواج پیدا کند.

به گزارش مشرق، محمد نوری درباره تساوی استقلال مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: پیکان تیم جوانی دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. استقلال در ادامه لیگ بازی‌های سختی پیش رو دارد، اما پیش‌بینی نمی‌شد که در این بازی سیلوا اخراج شود و ۶۰ دقیقه را ۱۰ نفره بازی کنیم. یامگا در این بازی سرحال نبود و به نظرم یکی از دلایل ضعف استقلال در این بازی همین مورد است.

وی افزود: اخراج سیلوا روی روند بازی استقلال تأثیر گذاشت و باعث شد در ادامه آبی‌پوشان به مشکل بخورند و استقلال با توجه به اینکه ۱۰ نفره شد، اما موقعیت گل خلق کرد که کمی خوش شانسی لازم داشت تا به گل تبدیل شوند. حسینی در این بازی روز پرفروغی داشت. استقلال در این بازی با توجه به اینکه پرسپولیس امتیاز از دست داد می‌توانست فاصله را به ۸ امتیاز برساند. ۶ امتیاز فاصله با تیم دوم جدول فاصله امنی نیست و اگر غرور به بازیکنان دست بدهد ممکن است در ادامه به مشکل بخوریم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با احتمال قهرمانی استقلال در پایان فصل تصریح کرد: با توجه به احترامی که برای سایر تیم‌های حاضر در لیگ قائل هستم، اما باید بگویم لایق‌ترین تیم برای قهرمانی در این فصل استقلال است؛ زیرا هیچ تیمی تا به الان نتوانسته این استقلال را شکست دهد. استقلال را ۱۰ نفره هم نمی‌توانند ببرند. فعلاً ۶ امتیاز اختلاف داریم، اما خوشبختانه، چون تیم رقیب توان کافی ندارد ما در ادامه ترسی نخواهیم داشت و به امید خدا جام حذفی را هم کسب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

استقلال مجیدی و بهترین روند امتیازگیری

نوری در خصوص داوری دیدار استقلال و پیکان اظهار کرد: طی فصول گذشته استقلال از داوری خیلی ضربه خورد، اما در این فصل داوران رکورد جدید به جا گذاشتند و دشمنی‌هایشان را بیشتر کردند. داور بازی با پیکان در قواره قضاوت استقلال نبود. صحنه‌های ۵۰، ۵۰ را به سود پیکان سوت می‌زد. از نظر من این راه برای زمین زدن استقلال عادلانه نیست و اینچنین نمی‌توانند شاگردان مجیدی را شکست دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حواشی دربی ۹۸ عنوان کرد: گل‌محمدی آن صحنه‌های زشت را در دربی نمایش داد، کمیته انضباطی با او چه کرد؟ حال اگر همین حرکات را مجیدی از خود نشان می‌داد تا آخر فصل محروم می‌شد. از مجیدی راضی هستم؛ زیرا می‌داند کوچک‌ترین اعتراضی کند با محرومیت مواجه می‌شود پس خود را به خوبی کنترل می‌کند.

وی در این رابطه افزود: گل‌محمدی حتماً باید یکی را می‌کشت تا محروم شود. متاسفانه وقتی بعضی‌ها محروم نمی‌شوند باعث می‌شود بقیه مربیان هم یاد بگیرند و این فرهنگ در فوتبال ما رواج پیدا کند. نمی‌دانم از کجا دستور می‌آید که او را محروم نکنند، اما امیدوارم همیشه قانونمند باشیم؛ چون در این صورت حق تیم‌های دیگر خورده می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با بیانیه‌های پرسپولیس علیه استقلال عنوان کرد: پرسپولیس از لحاظ فنی ضعیف است و به ما ربطی ندارد که نتیجه نمی‌گیرند. داوری‌ها که به ضرر استقلال است، بهترین زمین چمن را دارند، دیگر چه می‌خواهند. چطور در ۵ سال قبلی هیچ مشکلی نداشتند؟ نمی‌خواهم غرورشان را بیشتر خرد کنم، اما اگر بیشتر به این مسائل بپدازند عنوان دومی را هم از دست می‌دهند.

نوری در پایان در خصوص تقابل استقلال و نساجی در جام حذفی خاطرنشان کرد: نساجی تیم بسیار خوبی است و نباید به نتایج چند هفته اخیر آن‌ها توجه کنیم آن‌ها همیشه برای استقلال خطرناک بوده‌اند. استقلال بازی سختی مقابل نساجی دارد، اما باید توجه داشته باشیم آبی‌پوشان پر افتخارترین تیم جام حذفی است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سعید IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    12 7
    حق گل گهر را خوردند می گویند داوری ضرر الاستقلال است
    • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      4 7
      خوب کردند
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    4 6
    احسنت آقای نوری. هافبک خیلی خوبی بودی و از بازی شما واقعا لذت می بردم. الان اگر بازی می کردی 20 میلیارد می ارزیدی
    • مهدی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      11 5
      بخواب بابا مامله عملی
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      2 3
      لنگی بدبخت 11:16. اسمت رو نمیارم چون حیف اون اسم که رو تو گذاشتن. اسمت رو باید چیز دیگه مذاشتن. معلومه مامله عملی سر تا پاته شیره ای
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      0 0
      ادب یک لنگی
  • زهراِِِئی ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 2
    زرت
  • صادق IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    3 4
    بقول معروف ....کلاغ .... موجودات بی ظرفیت که شش ساله له له جامو دارن ببین چه واق واقی راه انداختن
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    1 1
    دقیقا یه نفر بگه نقش این آقای نوری جز ایجاد تشنج و تنفر بین هوادارن تیم ها چیه ؟ اگه تعداد بازیهای رسمی اش برای استقلال رو هم بدانیم خوشحال میشیم
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    امسال فدراسیون به شما حال داده چه از نظر جذب بازیکن چه داوری چه کوبیدن رقبا انشااللهمبارک باشد قیمت بازیکنان خارجی استقلال را با پرسپولیس مقایسه کنید گل گهر وپرسپولیس برای استقلال له شدند البته امسال پرسپولیس تیم بدون بازیکن ‌ضعیف است اما گل گهر حق قهرمانی داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس