کد خبر 1360058
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
فوتبال

بازیکن سابق تیم ملی مراکش و باشگاه یوونتوس گروه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را جزو سخت ترین گروه ها دانست.

به گزارش مشرق، اسامه الصبر بازیکن سابق یوونتوس و تیم ملی مراکش در مصاحبه با سایت « لیلا کورة» مصر درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که در بخشی از این مصاحبه گروه تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ سوژه این بازیکن سابق یوونتوس شد.

این بازیکن سابق مراکشی درباره قرعه کشی جام جهانی و سخت ترین گروه ها، گفت: به نظرم جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر در نوع خودش منحصر به فرد خواهد بود. به نظرم سخت ترین گروه در جام جهانی گروه آخر(پرتغال، غنا، اروگوئه و کره جنوبی) است و البته گروه دوم هم با حضور انگلیس، آمریکا مقابل ایران جزو سخت ترین قرعه ها به شمار می آید.

وی درباره محمد صلاح و حضورش در تیم ملی مصر، گفت: صلاح بازیکنی خوب است و من از زمانیکه بازیکن بازل بود بازی هایش را دنبال می کنم. به نظرم او جزو ۵ بازیکن برتر جهان است. او در تیم ملی مصر تنهاست و نباید به عنوان کاپیتان از او برای صعود به جام جهانی انتظار داشته باشید.

بازیکن اسبق یوونتوس درباره عملکرد کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران روی نیمکت فراعنه، گفت: فدراسیون مصر با امضای قرارداد با کارلوس کی روش بهترین تصمیم را گرفته است. مرد پرتغالی در این مدت باعث شده تا تیم ملی مصر پیشرفت کند و نتایج خوبی را کسب کرد. امیدوارم کی روش مدت های زیادی روی نیمکت فراعنه بماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس