عملیات شهادت‌طلبانه درتل‌آویو اوج دستپاچگی صهیونیستها را نشان داد

حزب‌الله لبنان امروز جمعه در بیانیه‌ای به عملیات ضد صهیونیستی رعد فتحی حازم جوان فلسطینی در تل‌آویو واکنش نشان داد و جانفشانی ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت آن را مورد تمجید قرار داد.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان امروز جمعه در بیانیه‌ای به عملیات ضد صهیونیستی رعد فتحی حازم جوان فلسطینی در تل آویو واکنش نشان داد و جانفشانی ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت آن‌را مورد تمجید قرار داد.

حزب الله لبنان در بیانیه خود آورده است: این عملیات بار دیگر توان مبارزان فلسطینی در مقابله با اشغالگران اسرائیلی را نشان داد. مبارزان فلسطینی پاسخ به جنایت‌های پی در پی صهیونیست‌ها را ثابت کردند این عملیات قهرمانانه در تل‌آویو، ضعف رژیم صهیونیستی، شکننده بودن، دستپاچگی و دست و پا زدن سرویس‌های نظامی و امنیتی آن را آشکار ساخت.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: سرویس‌های امنیتی این رژیم در مواجهه با یک مجاهد فلسطینی شکست سنگینی خوردند. حزب‌الله رشادت ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت آن‌ها را می‌ستاید و از آزادگان جهان برای همگامی با مردم فلسطین و هر گونه حمایت از آن‌ها دعوت به عمل می‌آورد. تسلسل عملیات‌های ویژه و موفق نشان می‌دهد که تصمیم ملت فلسطین ادامه مبارزه است. عزم ملت فلسطین قوی‌تر از اراده اشغالگران است. مردم فلسطین عزم خود را بر ادامه این مسیر تا زمان آزادسازی تمام فلسطین جزم کرده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    10 0
    ماشاء الله
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    12 0
    ظهور نزدیک است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس